Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Frodo,
Mijn oude easyglider electric is gecrached, ik heb nu ook de versie zonder motor besteld. En ik ga hier ook weer de Typhoon 15/13 inbouwen.
Wat me wel opvalt is dat de neus wat platter(niet rond) is in vergelijking met de electric versie, ook moet je de accuruimte flink groter maken (zie eerder geposte foto).
Ook bij de electric versie moest er nog een heel stuk van de neus gesneden worden, ik gebruik een spinner van 40 mm. De propelor ligt dan ook wat mooier langs de romp.
Het is wel te doen maar al met al had ik toch beter een electric versie kunnen bestellen voor ombouw naar brushles.
Wat domping betreft ik had hem ongeveer onder dezelfde hoek als de orginele gezet, best wel ver voorover, dit lijkt me ideaal om langzaam vliegent zo snel mogelijk hoogte te winnen, maar weer wat minder geschikt om snel te vliegen. Maar dit is maar mijn gevoel hoor! Hij ging overigens wel 3 keer zo snel omhoog dan orgineel. Ik gebruik als accu een 8 x 1,2V nimh AA 1600mAh.
Helaas kun je de vleugels dan niet meer monteren :?Airbus zei:Heeft iemand, de vleugels niet aan elkaar gelijmt?
om hem makkelijker te transporteren.