Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De maker heeft hetzelfde gedaan met de doos van de Cularis. Nog handiger, want dat is nog een groter onhandig stuk schuim om de deur uit en de auto in te manipuleren...Fotor zei:Nee, volgens mij heb ik het ergens in dit topic gezien. Principe is wel hetzelfde, in de doos ziet het er bij mij hetzelfde uit. Ik wilde het weer even onder de aandacht brengen, is best handig zo. Er kunnen zo makkelijk andere vliegtuigen op worden gestapeld.
bdoets zei:De maker heeft hetzelfde gedaan met de doos van de Cularis. Nog handiger, want dat is nog een groter onhandig stuk schuim om de deur uit en de auto in te manipuleren...Fotor zei:Nee, volgens mij heb ik het ergens in dit topic gezien. Principe is wel hetzelfde, in de doos ziet het er bij mij hetzelfde uit. Ik wilde het weer even onder de aandacht brengen, is best handig zo. Er kunnen zo makkelijk andere vliegtuigen op worden gestapeld.
Uitgebreid bouwverslag van de Cularis. Wel in het Spaans, maar veel foto's.
Bart
ZamBeZi zei:Bij de Cularis moet je de wingtips aan de vleugel lijmen en dan passen de vleugels niet meer in de doos, helaas!
bdoets zei:ZamBeZi zei:Bij de Cularis moet je de wingtips aan de vleugel lijmen en dan passen de vleugels niet meer in de doos, helaas!
Nou dan moet je nog maar eens goed op die site kijken.
Bart
Wacht ik geef de link er even bij:
http://www.skytechnologies.net/cularis/optimization.html
Bovendien voegt hij nog het volgende toe:
Una alternativa interesante que he visto en un foro, es el no pegar las orejas de las alas. Éstas quedan suficientemente estables en la ranura que queda en el ala y con algo de cinta adhesiva se pueden fijar adicionalmente. La gran ventaja de esto es que se puede usar la caja original e incluso la pieza de foam del interior con sólo unas pequeñas modificaciones para transportar y guardar el Cularis.
En dat heb ik met behulp van BabelFish even vertaald:
Een interessant alternatief dat ik in een forum heb gezien, is niet de oren van de vleugels te plakken. Deze zijn voldoende stabiel in de groef die in de vleugel is en met iets van kleverige band zij mogelijk om zijn bovendien worden bevestigd. Het grote voordeel van dit is dat de originele doos en het stuk van schuim van het binnenland enkel door kleine wijzigingen aan vervoer kan worden gebruikt en zelfs Cularis houden.
sven311 zei:alles is ondertussen gelukt,hij is af(enkel nog programmeren in zender).
Maar wel ondervind ik dat men rolroer plooid ter plaatse van het roerhoorntje op de zijkant is de uitslag veel minder,kan ik dit oplossen door een latje eronder te lijmeb??
mvg sven