multiplex Easystar deel 2.

Stuur ze een mailtje wanneer 'ie er weer is zou ik zeggen, ik heb de EZ niet deze week (of volgende week :D) nodig. Kan wat mij betreft best wachten tot de funjet er weer is!
Ik heb trouwens nog een funjet op zolder liggen mocht je er belang bij hebben. Begin dit jaar een keer overgenomen voor 25 euro maar niks mee gedaan. Mag voor dat bedrag ook weer weg. Ik hoor het wel :) (is natuurlijk niet nieuw meer maar ziet er wel netjes uit)

Stuur ze een mailtje wanneer 'ie er weer is zou ik zeggen, ik heb de EZ niet deze week (of volgende week :D) nodig. Kan wat mij betreft best wachten tot de funjet er weer is!
Ik heb trouwens nog een funjet op zolder liggen mocht je er belang bij hebben. Begin dit jaar een keer overgenomen voor 25 euro maar niks mee gedaan. Mag voor dat bedrag ook weer weg. Ik hoor het wel :) (is natuurlijk niet nieuw meer maar ziet er wel netjes uit)

Ook ik heb geen haast met de easystar :)

Zoiets wel denk ik ja. Waar woon je? Ik wilde eigenlijk een nieuwe EZ* bestellen bij natterer, misschien kunnen we de bestelling delen (en de bestelkosten dus)?
Ik woon in Zwolle :)

ik woon in noordholland............................................
jij in zwolle zie ik dus dat is een beetje ver he.

Vandaag de EZ voor het eerst proberen te vliegen...
Met een mooie boog naar rechts tegen de grond...
Evenwicht heb ik volgens mij goed, vanavond maar eens alles weer nakijken.

Niet in de buurt, maar ken eventueel wel iemand.
M'n Parkfun Fusion vlieg ik zo mee weg, iets is er niet goed.
Maar ik vind het wel ;) .

Laatst bewerkt:
Da's ook een 99% exacte kloon van de easystar. Schaamteloze diefstal.
Bij mijn LHS (quartel) kost een setje EZ vleugels 21 euro, met andere woorden bestellen bij Natterer is goedkoper als je nog wat kleinigheden (of een heel toestel) nodig hebt. Dat niet alleen, ik hou niet van oplichters die geen ruk verstand hebben van wat ze verkopen en daarom maar wat zeggen. Dan maar in DE en HK bestellen, duurt het maar wat langer.

Laatst bewerkt:
Vandaag gevlogen, moest even wat bijtrimmen maar ging wel goed.
Mis wel de rolroeren, dus die komen er wel op.
Laatste worpen weer dat ie met een bocht naar rechts naar beneden kwam, misschien toch een storing....

Ik werd er ook doodziek van dat hij b.v. met wind tegen de grond ging.
Daarom zijn er bij mij wielen onder gekomen en dat is zoveel fijner om te starten het is net echt.
Dus ook bij veel wind altijd goed starten een verademing.
Als je alles lekker onder de knie hebt dan kun je ze er ook weer afhalen.
Is er een storing dan zie je dat ook eerder zonder schade.
Inderdaad rolroeren vliegt zoveel prettiger!!!!!
Succes
Ton

Wielen Easystar

Foto's zeggen meer dan ...
Dus een voorbeeldje hoe ik het opgelost heb.
2 mm verenstaal en ca 7,5 cm wielen koolstof staafje door de romp en hij ploegt netjes door het gras.
Op de onderkant foto zie je nog een plat stripje stevig plastic (pet fles) met gaatjes waar het staafje door loopt.
Dit heb ik gedaan om het uitscheuren van de romp te voorkomen.
Tussen de beide poten zit nog een U stuk om het uitwijken van de poten te voorkomen.
Achterwieltje gewoon geplakt en niet stuurbaar!
Landingen zijn zo ook mooi gedempt!
Zet hem tegen de juiste windrichting in en gaan met die kist.
Uiteraard zullen er mensen zijn die dit overbodig vinden etc. ieder zijn keus, echter mis gooien is er niet meer bij!.
Maar gelukkig je kunt ze er ook weer heel gemakkelijk af halen.
Ton

P1090863.jpg

P1090864.jpg

P1090866.jpg

P1090867.jpg

P1090868.jpg

P1090870.jpg

P1090871.jpg

P1090872.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had de antenne van m'n ontvanger (spektrum AR-500) voor in de cockpit langs m'n LiPo liggen, zou dit storing kunnen veroorzaken?
Heb 'm nu anders liggen, maar nog niet geprobeerd.

Laatst bewerkt:
Ik wou eens vragen of jullie ook allemaal zoveel gewicht in accu en lood voorin hebben liggen. Bij mij ligt er namelijk een accu van 160gr in nog wat lood(vooral nodig met wind). Zonder wind kan die accu dan wel een stukkie naar achter

Back