3S 2200 kv .maar als het niet nodig is doe ik het niet.Heb verder geen ervaring met de easystar.
Die motor heb ik er ook in geen probleem gewoon vliegen, niks verder aan doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
3S 2200 kv .maar als het niet nodig is doe ik het niet.Heb verder geen ervaring met de easystar.
Hallo weet iemand hoe ik deze prop op het motorje vast zet, is lijm voldoende of moet ik een adapter aanschaffen?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGS Sport 6x4E Precision propeller
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner
Dit is mijn motortje. Welk adapterje moet ik dan hebben en kan ik die ook in nederland halen, anders moet ik weer 2 weken wachten bij hobbyking
Ben al een m copter mislopen, dus zal ik mij weer richten op een easy syar.
Ik keek natuurlijk al rond, maar wil het toch liever in de benelux of duitsland kopen
Dan heb je Natterer of Conrad, maar met al die verschillende uitvoeringen , of ook nog klonen weet ik het niet meer.
Hoop dat het eindelijk eens lukt om met een klein foto toestel enkele foto's te maken van ons dorp.
wil iemand even volgen als ik weer geen aap schiet ;-)
: Natterer Easy Star Brushless Combo Set Turning -ELAPOR.Art.Nr.: 153543 -100€
of , EasyStar RR (ready for radio) RR EasyStar mit X-16 Regler 99 €
Is dit dan niet duur, daar zit er nog geen lader, ontvanger of zender bij denk ik.
En bij deze die minder kost zit alles inbegrepen, of zie ik het verkeerd: Nine Eagles Sky Runner RTF Euro Ausführung: RTF (Ready to Fly) 75€