Ik heb eventueel wel twee HTX900's voor je - zullen iets van 4,50 kosten inclusief verzenden 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb met mijn nieuwe set up gevlogen
Brushless moter hxt 2835 met 3s lipo 2200mAh... prop = 6x4e. Poeh zeg dan gaatie snel..iets te heftig voor een beginner.. bij de landing crashte ik door iets teveel hoogteroer ineens. Vliegt de easy met de HXT 2835 met 2 cels lipo ook nog fijn? Is wel wat rustiger denk ik. Of is een kleinere prop een beter idee om wat beheerster /rustiger te vliegen?
Ik heb met mijn nieuwe set up gevlogen
Brushless moter hxt 2835 met 3s lipo 2200mAh... prop = 6x4e. Poeh zeg dan gaatie snel..iets te heftig voor een beginner.. bij de landing crashte ik door iets teveel hoogteroer ineens. Vliegt de easy met de HXT 2835 met 2 cels lipo ook nog fijn? Is wel wat rustiger denk ik. Of is een kleinere prop een beter idee om wat beheerster /rustiger te vliegen?
Goed om dat te lezen; Ik ga toch ook nog ff door met mijn 3 cells lipo. Ik denk dat ik de expo en dual rate van de dx6i ga inzetten en inderdaad maar met half vol gas vliegen. Maar eerst ff een nieuwe hoogteroer maken. Gelukkig heb ik laatst een extra easystar kit gekocht voor de reserve onderdelen.@Rman
Ik vlieg met dezelfde motor, prop en capaciteit lipo en dit gaat volgas inderdaad erg hard
Ik vlieg er zelf zelden meer als halfgas mee. (uitzondering is als ik hem snel op hoogte wil brengen). Meer als halfgas vind ik hem erg nerveus vliegen. Of dat nu door het vliegtuig komt of door mij.... tja, als het kip of het ei verhaal![]()
Goed om dat te lezen; Ik ga toch ook nog ff door met mijn 3 cells lipo. Ik denk dat ik de expo en dual rate van de dx6i ga inzetten en inderdaad maar met half vol gas vliegen. Maar eerst ff een nieuwe hoogteroer maken. Gelukkig heb ik laatst een extra easystar kit gekocht voor de reserve onderdelen.
1:1 cloon.....
maar MET rolroeren...
complete setup.....