Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet het collet type adapter er niet bij te doen anders past je prop niet op de motor as. Neem iets betere servo's als het kan. Insnijden op het bestaande hoogteroer hoeft niet. Ik heb wel 2 oude pasjes aan het roer gelijmd. Dan gaat ie tenminste de bocht om![]()
Als je geduld hebt tot na het weekeind kijk ik thuis (ben zondagavond laat weer thuis) even of ik nog een prop en adapter voor je erbij heb![]()
Jorrick, waarom zou je een gyro nodig hebben op dat toestel? De bixler is al sinsd mei in backorder, waarom denk je dat ik mijn aandrijfset beschikbaar stel... Overigens moet je electronica gewoon per toestel kopen. De motor moet wel passen overigens maar een 45a regelaar is nogal overkill. Bovendien weinig kans dat je een EZ nog wil missen als je die eenmaal hebt![]()
Ja, ik heb de motor, regelaar en een 6x4 prop voor je klaar liggen, waar mag het naartoe?
Gewoon wachten tot je weer budget hebt
Een gyro is ook op de F22 niet nodig hoor dus dat geld kun je in ieder geval in je zak houden!
En in plaats van dubbel kopen moet je het zo zien - als je de electronica uit de easystar (clone) haalt heb je die nutteloos in huis liggen...
395 gram is veel te veel.
Ik heb 143 gram strak in de neus liggen. Dat is precies genoeg. Je kunt wel wat meer gewicht hebben, maar dan moet je de accu wat naar achteren leggen. Ik vlieg overigens met een 2 cell 2200mAh lipo. Als je regelaar een lipo kan hebben zou ik je dat zeker adviseren.
Als je motor sterk genoeg is, kun je wk3 nog wel hebben. Maar vanwege het gewicht en de vorm wordt het wel een beetje een speelbal van de wind.
Willem.