Doe met de elevator nét of je in een echt vliegtuig zit. Duwen is naar beneden, trekken is omhoog 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan niet, jij je zin. Negeer vooral de fabrikant van zowel de lijm als 't model, dat zijn immers een stel idioten die niet weten wat ze produceren.
Als je geen rolroeren hebt dan moet je weer recht komen door:Wat ik overigens niet onder controle heb: als het vliegtuig scheef in de lucht hangt, hoe zorg je ervoor dat hij weer recht komt? Hij heeft geen rolroeren waarmee je hem kunt corrigeren, en mede hierdoor is hij me een paar keer gecrashed...
Uh, dan zou ik een sgaan kijken voor een goede lader die geschikt is voor LiPo's want waarschijnlijk is je huidige lader of niet voor LiPo's bedoeld of hij is stuk. Verder laden dan 4,25V per cel kan mooie brandjes veroorzaken (de LiPo bolt dan op als hij echt aan het stuk gaan is en dat proces is niet meer te stoppen). :nooo:Ik was vergeten mijn lipo accu van de lader te halen, het voltage is nu 9,1 volt, wat normaal gesproken dus niet hoger dan 8,4 mag komen zoals ik heb begrepen. Accus was niet warm en is niet opgezwollen, maar kan het alsnog kwaad?
Dat kan nog veel grote hoor.Hier is mijn 10cent-10sec oplossing voor beter sturen.
Je kunt het ook netjes plakken en knippen, dat dan weer wel.
(lekker belangrijk :teacher![]()
Waar is de MVC Swentiblod te vinden? Waar nedereland echt op z'n smalst is?@J_S en Pebbles, kom maar eens langs bij de MVC Swentibold. vraag dan naar mij, dan kan ik eens kijken wat er aan de hand is.