Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ickarus: Ja!Gebruikt er iemand de rolroeren als remkleppen? Dus beiden naar boven (met een schakelaar) ten opzichte van de vleugel. Of als flaps? Dan naar beneden met de schakelaar.
Ickarus: Ja!
Heb voor deze mot.zwever ES II RR de zender(FF9s) ingesteld met:
1 Thr-hold
2 Flaps, bij gas terug op 5%
3 Switch om zelf de Flap-uitslag te bepalen, dus ook negatief als brake
4 de ailerons(dus rol) blijvend normaal funktioneren
5 mix ail./roer
6 mix elev./ail.
Gr
Nee, zie edit: bij nog 5% gas pas flaps, % flaps die je zelf bepaalt. Bij mij 70%! Je krijgt dan in de landing meer........ bij gas terug 5% flaps is dit niet vervelend dat dit constant bij gas af is?Gr
Hallo ESII liefhebbers,
Ik lees me een versuffing maar kan het niet meer vinden. Is de asdiameter van 3,2 mm bindend of is een as van 4mm ook mogelijk voor de klapprop van Multiplex?
Waarom niet de RR-uitvoering dan? Was je meteen klaar en die motor voldoet gewoon!Hallo ESII liefhebbers, ........ Mijn ESII is onderwegGr. George
Kun je nagaan wat een succes het is en .... dat klopt: niet te vergelijken met de vorige -v1. Met zender-mixesik sta .. al even op de lijst voor de RR-uitvoering.Groeten Jan
Ik ben van plan om een easystar II te kopen en deze later uit te breiden met FPV. De setup is samen gesteld aan de hand van berichten uit dit forum. Ik wil graag weten of de onderstaande onderdelen geschikt zijn voor elkaar? Kan de ESC met BEC de motor en 4 servo's aan? Is de motor geschikt voor de standaard klapprop? En welke lipo is geschikt de normale of de dunne?
En wellicht hebben jullie nog andere op of aanmerkingen op deze setup.
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Hobbyking SS Series 25-30A ESC[/FONT] (met BEC 3A)
HobbyKing R/C Hobby Store : Hobbyking SS Series 25-30A ESC (DE Warehouse)
Ik denk dat deze regelaar wat aan de lage kant is,kwa A's.
Ga liever voor deze;
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.htm Je kan dezelfde programeer kaart gebruiken voor deze.