multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet jij er ook nog eentje aanschaffen Theo...

Ik krijg het nog druk dit jaar: Servalmeeting, Rasantmeeting, Vintagemeeting, Berenvliegmeeting, Easystarmeeting....

Meet & Greet 8)
Frank

Ik heb toch die geleende in mijn bezit om mijn zoontje het vliegen te leren.
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik nu die regelaar dusdanig ga bewerken dat hij samen met die lipo (3s1p kokam 2000) voorin de neus past, vorige week waren de kabels daarvoor te kort en had ik veel last van storing met die combinatie omdat de regelaar naast de ontvanger lag. Met een 8 cellen Kan 950 pakket totaal geen last van.

Oh, heb je 'm nog in je bezit. Ik dacht dat dat alleen maar tijdelijk was.
2000mAh is flink wat.
Originele permax 400 erin Theo?

Groet van Frank

jep mag hem "houden"totdat mijn zoontje kan vliegen ermee. Met dit model hebben al 4 anderen het vliegen geleerd dus heeft zijn diensten al lang en breed bewezen. Dat 2000 lipo pakket is bijna net zo zwaar als die kan cellen.

Easystar-meeting???

Jaaaahhhhhh
.......Wie regelt dit effe.......effe??? :D

Ik heb afgelopen jaar net leren vliegen, en heb ook een EasyStar besteld bij De Zwaluw Modelbouw. Ik vloog eerst met een Firebird XL, en daar heb ik het mee geleerd.

Heb al vaak met de EasyStar gevlogen, vriend van mij heeft hem.
Vliegt echt super!! Gewoon leuk om rustig mee te vliegen. :P

Ook heb ik een GWS Corsair, die probeer ik nu onder de knie te krijgen.
Vliegt ook top!! :lol:

vliegt zelfs in de zaal , zo easy

aan de stuurknuppel, Martine Van Hecke
afb18272.jpg

gisteren ook een luchtdoop gehad het ging goed het was voor mij ook voor het eerst vliegen ik raad hem zeker aan voor beginende vliegers

Groeten Daniël

Heeft er nog iemand een goede EZ* te koop :?:
:arrow: Ook zoek ik nog een zenderset :wink:

Tweedehandse EZ's zullen niet te koop zijn. Die vliegen te goed om te verkopen... :wink:
En wat moet je er dan voor vragen...

Bovendien is een nieuwe niet duur. €59,-

Suc6
Groeten van Frank

EZ verkopen nee eerst niet ik ben nog niet uitgespeeld :oops: :oops: :oops:
maar ik heb al wel weer wat nieuws op het oog de twin-starr2 .
nu van elapor en met verwisselbare motoren ,kan ik eindelijk eens makkelijk expirimeteren met diverse motoren .
de 1e twinstar is nu niet meer maar was ook een goede kist.
en op mijn ez moet nog een keer een 1,7 cc tje .
groeten wiebe

:oops: :oops: :oops: :oops: sorrie jongens maar dat is het enige motortje wat ik echt lekker en betrouwbaar lopende krijg .
moet er nog wel een druklager voor hebben .
maar verder heb ik alleen maar elektro :lol: :lol: :lol:
en 4 branstof motoren op de plank tegen 7 elektro waarvan 4 vliegend
moet kunnen dacht ik
groetend wiebe

Ik moet even kwijt dat ik weer helemaal enthousiast ben na het invliegen van mijn nieuwe easystar. Hadden we hem al gebruikt om foto´s mee te maken (photostar), blijkt hij het ook heel goed te doen als zwever (soarstar), leuk is ook om hem van 100 meter hoogte loodrecht aan te duiken (hotstar), of tijdens de duik de motor volgas mee te laten daaien (microstar), maar het leukste was nog wel te merken dat hij kan rollen en 8O onbeperkt 8O op zijn rug wil vliegen en dat zonder rolroeren (arcostar). Ik kan het niet helpen, hoe lelijk het ding ook is, het vlieggedrag is ronduit briljant. :worship:

:D

En ook met wat steviger wind zoals gisteren is de easystar goed te vliegen. Lekker zweven en met de neus in de wind achteruit vliegen. En nee er zat geen verstelprop op. Grondsnelheid -3 en luchtsnelheid + 20?

Theo Coenen zei:
... met de neus in de wind achteruit vliegen. .....

Op ons veld resulteerd zo'n wind als gisteren in ongewilde Immelmann's. Als beginner indruk maken?. met trillende benen zeker! :? Leuk hoe jij als ace mensen vertrouwen kunt geven. :wink: Ik heb je zien vliegen met toestelletjes van 200gram bij windkracht 5! 8O :D
Wij zitten in een hoekje van een bos. Dat resulteerd in windsnelheden aan de grond 0 m/s en op 5m hoogte 20 m/s

Eddy, niet getreurd, dit gaat ook bij mij nog wel eens mis hoor. En ja jullie hebben een erg ongunstig gelegen veld, maar als je daar goed kan vliegen dan heb je nergens meer problemen met vliegen. Heerlijk toch die turbulente wind, lekker om het snelle sturen te leren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back