Multiplex Funcub 2010

Discussie in 'Watervliegen' gestart door Mijnheer Rob, 9 feb 2010.

  1. Rogier

    Rogier Guest

    Weet je misschien ook de prijs voor in NL? In Duitsland zag ik hem 'not in stock' voor 79 staan dacht ik.
     
  2. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
    De prijs zal naar verwachting net onder de honderd euro uitkomen in Nederland (daar zie ik ´m al veel voor staan) en ik verwacht zo´n 80 a 90 euro in het buitenland.
    De vraag is dus weer of het de moeite is deze in Duisland te gaan bestellen, alhoewel ... misschien komt er plotsklaps een aanbieding.

    Ik ga de zaken in de gaten houden en wacht even een prijsontwikkeling af.
     
  3. Gijs F

    Gijs F

    Lid geworden:
    14 mei 2007
    Berichten:
    992
    Locatie:
    Barneveld
    bij hobbyin 102.30
     
  4. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
    In Waalwijk is het altijd net wat duurder. Bovendien zie je op sommige sites heel slim staan dat ´ie besteld kan worden, maar dan is levering nog niet mogelijk op dat moment. Dan hebben ze de klant al binnen.
    Hij zou in Duitsland er toch het eerste moeten zijn denk ik.
     
  5. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Dat dat ik ook , maar niet met alles. :D

    Ik zocht een grote Piper J3 van Blackhorses , nergens te krijgen , ook niet in Duitsland .

    Toen gewoon eens gebelt naar Waalwijk .
    Hij hat er een staan en was ook de goedkoopste ermee .

    Mvg Johan
     
  6. Mijnheer Rob

    Mijnheer Rob

    Lid geworden:
    14 sep 2005
    Berichten:
    1.676
    Locatie:
    Aarle-Rixtel
    In Duitsland zijn de eerste gesignaleerd, ergens op een forum gezien. Er stond nog niet bij welke shop ze vandaan kwamen. Met andere woorden, levering is begonnen, zal volgende week wel op veel plaatsen beschikbaar komen!
     
  7. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
  8. Rogier

    Rogier Guest

    Mijn god wat een wielen... of zouden het kinderhanden zijn... :)
     
  9. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
    Tja, een nieuw model, dus commentaar ... had ik ook toen ik de BMW X1 had gekocht. Overal commentaar dat ´ie zo lelijk was. Nu vind iedereen ´m mooi. Is wennen denk ik. Ik vind ´m lief! (de Funcub)
    Nu nog een rose versie!
    Hij zal wel weer fantastisch vliegen zoals gebruikelijk bij MPX.

    Okay, bij Staufenbiel kan je ´m bestellen en is ie binnen een week bij je: voor 89,90 (ex verzendkosten), of bij Natterer 79,20. Levertijd onbekend.
    Zo zijn er meerdere winkels, maar de prijzen liggen zo´n beetje tussen 80-90 euro.
     
  10. Gijs F

    Gijs F

    Lid geworden:
    14 mei 2007
    Berichten:
    992
    Locatie:
    Barneveld
    ik was vandaag even bij Quartel, als die daar binnen is gaat die 99.90 kosten.

    Weet iemand wat de drijvers kosten voor de Fun cub
     
  11. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
    Ga bij die drijvers maar uit van 25 euro ofzo. Was voor de Minimag ook zoiets.
    Overigens zal je bij transport naar Nederland een tientje kwijt zijn, dus maakt die prijs weer weinig uit denk ik, maar als je toch gaat bestellen, misschien 10 tegelijk. hahaha
     
  12. Mijnheer Rob

    Mijnheer Rob

    Lid geworden:
    14 sep 2005
    Berichten:
    1.676
    Locatie:
    Aarle-Rixtel
    Dat was de link inderdaad Olaf, bedankt voor plaatsen, ik had 'm er eigenlijk even bij moeten zetten

    Tja, als je ze zelf gaat halen, als je ze laat versturen ben je in NL meestal ook euro of 7 verzendkosten kwijt, dat scheelt nauwelijks met Duitsland. Helaas is halen weer wat lastiger geworden, lokale modelbouwzaak hier heeft deuren gesloten in maart, verkoopt alleen nog via internet :( Als je dan toch moet bestellen steek ik die twee tientjes liever in mijn eigen zakken :D
     
  13. helerik

    helerik Guest

    Hoi,

    Vandaag heb ik hem in mijn handen gehad bij Verspaget in Eindhoven. Hij had ze (stuk of tien) net binnen en uitgepakt. Hij wist nog niets eens wat ze moesten gaan kosten. Er zaten (nog) geen drijvers bij.
    Alleen die wielen.......................ze zijn gemaakt van, denk ik, elapor en keihard. Beetje jammer. Zacht schuim of opblaasbaar zoals vroeger die voor de Lazy Bee van Andy Clancy waren denk ik veel leuker geweest. Toch denk ik dat dit mijn nieuw waterkistje wordt voor de vakantie aan het meer. We gaan het zien.

    Groetjes, Erik.
     
  14. Pieter

    Pieter

    Lid geworden:
    12 okt 2003
    Berichten:
    676
    Locatie:
    Delfzijl
    ik heb mijn fun cup gisteravond opgehaald en vanavond ingevlogen nu de stickers er nog op hij vliegt heerlijk op de dymond 3530 op drie s 2200 goed voor 20 min rond dartelen met een 13x4 nu de drijvers er nog bij zo ga nu weer decoreren
    gr.Pieter
     
  15. Rogier

    Rogier Guest

    Pieter, waar heb je hem opgehaald? Je woont aardig in de buurt... Bij de Hutte in Duitsland?
     
  16. olaf

    olaf

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    945
    Locatie:
    Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173)
    Volgens mij is ie ook veel groter dan op de plaatjes. Ik heb zelf al een mentor thuis die met een span van 1.60 breder is, maar volgens mij is de FunCub geen typje Minimag die ik hier ook heb, ookal lijkt het van dat formaat. Enne 7 servo´s ????? Dat lijkt wel erg veel. 4 in de vleugels dan?
    Richting, hoogte ... sleephaak? Tja, dan zijn het er 7.

    Overigens lees ik graag vliegervaringen en dan zeker in vergelijk met de Mentor b.v.
     
  17. Gijs F

    Gijs F

    Lid geworden:
    14 mei 2007
    Berichten:
    992
    Locatie:
    Barneveld
    :) Bij hobbyin is die ook binnen
     
  18. jitze

    jitze PH-SAM

    Lid geworden:
    9 apr 2007
    Berichten:
    3.239
    Locatie:
    Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles
    hoezo drijvers? Blijft hij niet drijven op de wielen?
     
  19. helerik

    helerik Guest

    Laat ik weten want ik ga de opblaasbare bandjes van de Lazy Bee er onder zetten. Blij dat ik ze in alle maten al die tijd bewaard heb.

    Groetjes, Erik.
     
  20. boris

    boris Guest


    ik heb op de site daar gekeken en kost 79,95
     

Deel Deze Pagina