Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ik heb een funcub zoals ik al zij maar hoe doen jullie het met de flaps en de servo's moet ik daar een ubec in zetten of kan ik dat met een Y-kabel of een V-kabel doen.
gr.vliegfan
Twee minuten is wel erg snel. Het duurt al twee minuten voordat mijn soldeerbout goed warm is.Zonde om in de vleugel te gaan snijden! Gewoon even de draadjes op het motortje van de servo en de buitenste draadjes van de potmeter omdraaien. Is in twee minuten gepiept.
OK, en ik las jouw bericht alsof solderen de beste optie zou zijn.Geen, maar ik maakte er een beetje uit op dat het een tip was om er gewoon een gat in te snijden. Er staan nergens 'ik vind', weet ik, maar toch...
Mee eens...Ik denk dat we allebei de voor- en nadelen wel genoemd hebben, nu kan de vrager een eigen keuze maken![]()
Bedankt voor de reacties. Ik zal er dus beter aan doen om de motor met 5mm as te bestellen? Dan doe ik dat, jullie hebben er vast meer verstand van.
Kan ik die gewoon met de 12x6 prop gebruiken? Lijkt me wel he?
Dan ga ik voor de duurdere motor en dan wordt dit het lijstje:
Quantity Stock Product description Price Weight
BK KDA36-16M - KD 36-16M Brushless Outrunner 1050Kv This item is on backorder*
De 12x6 prop en motor komen van sponsor rc-addict, de motor zou je ook bij de HK shop kunnen bestellen, het verschil is service en levertijd.@caliban:
Motoren/propellers, gebruikt door Funcub vliegers uit dit topic (willekeurige volgorde)
[...]
ChrisDV, Turnigy TR 35-42D 1000kv en 12x6 link naar de post, prop uit Natterer pakket
[..]