Huh nee
Hier even het voledige verhaal:
Ik had afgesproken met partick, (Spit op het forum).
We waren er toegekomen en er was iemand met zijn heli aan het vliegen, raf.
Patrick ook zijn zwever maar opgegooid, en op 10 Sec ? op ooghoogte, maar met zoveel wind zou je niets anders verwachten

Hij had veel moeite met het landen door de cross wind. Dus is hij eigenlijk op ons moeten komen vliegen en horizontaal op het veld moeten landen. Een meter voor de prikkeldraad is hij neergekomen 8)
Ik dacht niet te vliegen met het weer. Dus nog even staan praten en naar de heli's kijken. Dan kwam de clubvoorzitter af met een schaalheli van hem.
Hij eens kijken naar de funcub, Wow dat zit er goed uit

.
Zet em anders es klaar voor te taxiën, zo gezegd zo gedaan.
Dus alles aangesloten en laten taxiën, maar met dit weer niet makkelijk te doen, hij vloog telkens opzij. De wind was wat gaan liggen en aangezien hij toch op het veld stond hem in de lucht gestuurd. Willy heeft even gevlogen want de wind kwam weer op en hem geland. Ja da's wel te doen met dit weer zenne

Ok weer de lucht in, nu ik aan de knuppels na 6 maand 8)
In de lucht kan je moeilijk bij trimmen met dit weer, maar eignelijk merkte je er niet veel van. Even over het veld geraast, en volgas tegen de wind in, en hij kroop gewoon in de lucht, misschien 10KM/uur ? Dit zegt al genoeg over de windsterkte
Dan nog even een poging tot fly-by maar de wind was te hard dus het lukte niet. Dan de zender aan willy gegeven en hij heeft hem op een meter geland, zonder de flaps
Na het demonteren zag Patrick dat mijn flap naar beneden ging, dus er was een linkage stopper verdwenen

zit wel al een nieuwe op hoor
Al bij al een goed vliegend vliegtuigje en meer meer wind te vliegen

Ik hier nog ZO veel plezier aan beleven

Alleen een beetje meer batterijen nodig denk ik
Mijn setup : MPX tunig set en 3cel 3000 MAH en CG is net voor de koolstof staaf in de vleugel.
Dus voor wie er nog geen heeft! Aarzel niet om te kopen, is zijn geld meer dan waard!
Groetjes,
Lindert