MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Raoul ben maar niet bang dat dat gaat gebeuren hahaha.
Maar de cap232 gaat ook snel de lucht in.

Tijd voor een nieuwe demensie lol

Maar nu eerst hier opruiming houden hahaha.

Gaat om deze James:

P3300047.jpg

Alleen is die van Kevin (en nu ook die van mij) geel zwart. Google maar eens die van Hyperion. Die op de foto is mijn oude EF Yak55sp, die van Hyperion is exact dezelfde maar dan ander kleurtje.

@ Marcel:

En het is tijd voor een nieuwe dimensie ja, de lucht in met dat spul. Wil meer kunstvlucht vliegers om me heen ;). Nu Rob op de heli overgestapt is zijn Joshi, Theo en ik nog de enige. En dat kan niet he ;)

kijk foto foto
full

ja deze is nieuw voor de hond en moet toch gekeurd worden

raoul mooi he
full

full

in de spiegel

en in de gang
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kevin weet je nu wat het leukste is in de gang vliegt dat ook nog hahahaa.

Van harte met de koop van dit leuke toestel.
Zelf heb ik deze ooit overgenomen van Raoul die hij zojuist op de foto had gezet hier

Ik zie niks, alleen wazigheid :p

Maar veel plezier ermee. neem hem binnenkort maar mee, les ik je er wel mee. Is een giftig kistje en als je dat niet weet is ie zo stuk (is heel teer gebouwd). En ik kan hem dromen zo onderhand).

Windkracht veel zoals vandaag, dus ikke niet. Kan dan alleen met de Smilie vliegen en misschien 1/2 anderen. Rest (3D) waait weg :p

Nou, ik moet nog van 3 kisten af, denk dat ik die vandaag omhoog gooi, waaien vanzelf weg :P

PS: Vanaf begin volgende week heb ik ook een nieuwe kist, een quickie 500 pylonracer :). De HP40 motor krijg ik erbij, gaat hier het forum op voor de verkoop, zet er mijn Irvine 40 met resopijpje op die nu op mijn Smilie zit. Kistje moet tegen de 130 km/u draaien. Dus erg hip. Vlieg ik low and slow en fast en thrilling, 2 dingen die ik leuk vind :).

Dit is het kistje:
21843161.jpg

Laatst bewerkt:
Back