Heb nog een gebruikte SR staan, is me iets te groot voor binnen
Die mannen van HK kijken inderdaad niet op een vijs meer of minder, had ook enkele zakjes over goed wetende dat ik echt wel alle noodzakelijke schroeven en moeren in die heli had geproptMocht dat niet het geval zijn horen jullie het wel
Minibike,
Voor mijn 450 heb ik 2450 packs besteld. 60 gr verschil met die 3000 packs lijkt niet zo gek veel.
Stevo
Dus ik ben gelukkig niet de enige die zoveel schroefjes over heeft.
Maar als ik het zo hoor denk ik dat ik lekker voor de 3000mAH accu's ga.
Denk dat ik er eerst gewoon 2 stuks bestel, want ik zal toch de eerste week nog niet al een dolle rondvliegen, en ik kan er later altijd nog meer bij bestellen

Zijn 2 mooie heli's man

Ik plaatst de accu's, snelheidsregelaar en ontvanger denk ik gewoon op de zelfde plaats als jij.
Dan denk ik dat ik gelijk voor de 3000mAH accu's ga.
Bestel ik 2 stuks, en dan kan ik wel weer even vooruit.
Die accu's die ik had gepost zijn allemaal uit DE warehouse (ivm douane en verzendkosten).
En ik weet dat 35C miss beetje overkill is, maar die 3000mAH accu is er niet met minder. Dus doen we het hier maar mee. Is er ook nog een verschil in vliegduur met 25C en 35C, of maakt dat verder vrij weinig uit ?
En die mCP X is trouwens best wel een aanrader

Ik heb er al erg veel plezier van gehad, het is even wennen, want hij is zeer zenuwachtig, maar hij vliegt verder erg goed.
Welke zender heb jij eigenlijk ?
Ik ga de DX6i kopen, en die kan ik ook mooi gebruiken met de mCP X.
Ik weet niet op wat voor termijn jij een mCP X wil kopen.
Maar misschien kunnen we wat regelen met de DX4e.
Want ik denk niet dat ik die nog ga gebruiken voor de mCP X als ik een DX6i heb.
Dit ligt er denk ik alleen aan, of ik de DX6i op mijn flight sims gebruiken kan...
Zoals nu op de planning staat ga ik de DX6i volgende week bestellen.
En de mCP X heb ik RTF nog niet gezien onder de €190,- in NL.
Laatst bewerkt: