Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog eens goed gekeken naar de afmetingen en het gewicht van de accu's en ik heb nog een 3300mah gevonden die exact hetzelfde gewicht heeft als de 3000mah ook de afmetingen zijn nagenoeg hetzelfde.
Ik denk dat dit hem word. als jullie nog 1x willen kijken of het klopt en ik niet toevallig wat vergeten ben, ben ik jullie dankbaar voor de hulp.
HobbyKing Online R/C Hobby Store :
heh..ik zal straks even kijken hoe die pitch precies werkt.
ik heb nog threadlock van het merk locktite. deze weet alleen niet of het nadietijd nog wel los wil. Ik heb dit namelijk gebruikt om de primére krukas-poelie van mijn auto vast te zetten, want die klapperde nog wel eens los....
voor zover ik kan zien zitten er gewoon PH sterkop schroefjes in.
Ik heb hier thuis wel 500 verschillende bitjes en mini schroevendraaiers liggen.
Die maat is een Engelse maat, zoek naar imperial hex set. Bij HK (vreemd) hebben ze hem niet. 1.5 kan je ook goed gebruiken, als je maar nooit doorslipt.
Dankje
Mwah. 40 euro. de heli en lipo's kwamen vanuit duitsland, de rest uit hong kong. Moet zeggen dat ik nog weinig van de remote en oplader snap:???:
Op de HK site zijn handleidingen te vinden.
Remote, bedoel je daar de zender mee?
hoi,
ik had nog een vraagje. kun je bijvoorbeeld deze accu HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2650mAh 3S 1C LLF Tx Pack (Futaba/JR) .
voor een transmitter ook in een Heli gebruiken? of kan deze de Amps niet aan.
en de zender weet ik niet welke ik moet hebben, want ik zat net te kijken en zag dat er dus 2 soorten zijn, links en rechts.
Ik ben rechts handig welke kan ik dan het beste nemen.