Nationaal Modelvliegkamp 2009

Ik heb woensdag de heli op geluid gekeurd, bleek wat te hoog te zijn. Heli thuisbrengen, en toen ik weer terug was bleek het dat de meter op de verkeerde stand stond...

Binnenkort weer meten dus, dit keer met toerental van ten voren ingesteld.

Ja, telkens als ze op kamp gaan vragen of ze mijn heli mogen meten moet ik de hond net uitlaten;-)

Het zal allemaal wel meevallen Laurens. Het zal jou vast wel lukken om op 79 dB uit te komen. Hoef ik bijna niet aan te twijfelen. Ook voor jou geldt:......... YES I CAN !

En.......... als alles goed is zal er maar 1 x gemeten worden. Immers, iedere keer meer meten levert extra ongewenste dB's op en dat willen we met z'n allen niet echt.

Trouwens, Paul een beetje kennende denk ik dat hij voor al die honden die mee komen wel een extra tarief deelnemersbijdrage zal bedenken. Dus............. bezint eer ge begint !!!

John Gardeneers

john, mag ik nu wel een kamp shirt??
enne, welke dag is de bezoekersdag? want dan hou ik die vrij..

john, mag ik nu wel een kamp shirt??
enne, welke dag is de bezoekersdag? want dan hou ik die vrij..

Of je een kamp-shirt mag kan ik je in dit stadium niet toezeggen. Ik weet niet eens of er dit jaar wel shirts besteld worden. Als er nieuwe shirts komen zijn die uiteraard in de eerste plaats bedoeld voor onze kampdeelnemers maar dat zal je wel begrijpen.

Raymon, met het programma zijn we nog niet zover om nu al te kunnen zeggen op welke dag de bezoekersdag zal vallen.
Meestal laten we dat samenvallen met de dag waarop de gastclub hun clubavond heeft, tenminste als die niet in het weekend valt.
Het programma wordt evenals vorige jaren weer in een Nieuwsbrief rondgestuurd en jij staat nog steeds op onze verzend lijst........... even afwachten dus.
Let wel, bezoekers aan het kamp zijn altijd van harte welkom maar het kan aan hen helaas niet worden toegestaan om te vliegen. Dat is tijdens de kampweek om organisatorisch-technische redenen alleen voorbehouden aan de kampdeelnemers en de leden van de gastclub. Hier kan ook niet van worden afgeweken.

John Gardeneers

Inschrijvingen en programma kamp 2009

Beste (potentiële) Kampdeelnemers,

Op 6 februari j.l., precies 1 maand geleden dus, werd de inschrijving voor het Nationaal Modelvliegkamp 2009 geopend. Tot op heden hebben we 17 inschrijvingen binnen. Niet slecht dus voor het eerste begin.

Intussen gaan we uiteraard gestaag door met onze organisatie en zijn we langzaamaan begonnen met het invullen van het programma.
Wellicht heeft iemand goede ideetjes om het programma van dit jaar op te leuken met iets nieuws ? Misschien ook vind je dat er bepaalde programma onderdelen wel mogen verdwijnen of moeten worden vernieuwd of ingeruild voor iets anders?

Laat het ons weten, even een e-mailtje aan modelvliegkamp@home.nl. Je helpt er ons en je mede kampdeelnemers mee om ook dit jaar weer een voor ieder wat wils programma samen te stellen.

John Gardeneers

Wat neemt iedereen mee aan vliegtuigen/heli's?

Mijn voorlopige lijst:

BW Stratus
Furion

Grand Chelem
Diamant No limit

mm,

Grand chelem electro
Taxi electo voor de fun
HK450??
club20electro en een shocky dan houd het denk ik wel op.

En met een beetje mazzel allemaal op 2,4gig :D
Mike

Vandaag een lijstje maken is totaal nutteloos. Dat verandert nog behoorlijk.

Maargoed, hier komt ie dan toch.

Een rag/3D/AM shock
Zeker 1 zagi maar waarschijnlijk 2 (van normaal formaat)
Mini zagi.
De 88,5" extreme flight Extra.
E-Q500 toestel, waarschijnlijk de viper.
Trex 500
Hopelijk een vervanging voor mijn funtana S40 (Angel50) anders de funtana.

Parkzone - typhoon 3D
GP - Turmoil (flat-out)
3ch zelfbouw dingetje
zagi (80cm span dacht ik, moet nog gebouwd worden ;))

vorig jaar had ik meer bij, maar uiteindelijk alleen met mijn typhoon 3D gevlogen. hoop nu wel mijn brevet te hebben en anders op kamp te gaan halen en daar heb ik dus dat 3ch dingetje voor gemaakt ;)

Ik hoop het voor je 2,4 Ghz is echt geweldig.
Ik vlieg nu op futaba Fasst. Echt heerlijk.

Grt.

Niet overdrijven, je wordt (nog) niet gesponsord door Fassst. :lol:

Mijn lijstje:

Katana 160
Mini katana
Osmose 50
Twinjet
Shocky
4D shocky (??)

Enne, weet iemand waar je goedkoop een Db meter kan kopen?

Ik hoop het voor je 2,4 Ghz is echt geweldig.
Ik vlieg nu op futaba Fasst. Echt heerlijk.

Grt.

Beetje offtopic hier, maar je hebt helemaal gelijk. Ik vloog kamp 08 al op fasst en op elk moment dat je er zin in hebt je zender aanzetten is ZO HEERLIJK op kamp. Geen onzin met knijpers en een knijper bord dat een kilometer verderop staat.:mrgreen:

Back