Nationaal Modelvliegkamp 2009

Hier mijn vliegtuig lijstje:

- Mikado Logo 10
- Extreme Flight Vanquish
- Highlight SAL
- Filip (klein zwevertje met lange vliegtijd :)
- HAI (Als hij tegen die tijd af is)
- Shocky

En mijn speciale lijstje:
- Ducktape

Allemaal op 2.4 met een x9303, aangezien mijn zender van de zomer zelf een vluchtje heeft gemaakt nadat hij er in flight mee op hield.

ik baal nog steeds dat ik nite kan,, maar ik ben een andere baan aan het zoeken, in junie word men contaakt verlengt als ik dat wil;)

Inschrijving - De stand van zaken

Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
Laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits
Henk
Ludy
Marco
Tom
Fedde
Edwin
Fabian

Bovenstaand de laatste update van het lijstje met 24 deelnemers aan het kamp van verleden jaar, geplaatst door Raymon, die hebben aangegeven ook in 2009 weer van de partij te willen zijn.
Van deze 24 hebben we inmiddels alweer van 15 personen het inschrijfformulier ontvangen.
Van Harm - Samske - Robin - Gerrits - Henk - Ludy - Marco - Fedde en Edwin hebben we op dit moment de aanmelding nog niet ontvangen! Daar zullen ongetwijfeld wel goede redenen voor zijn maar we verwachten hier toch nog wel een paar inschrijvingen van!?

Momenteel - precies 2 maanden nadat de inschrijving op 6 februari j.l. werd geopend - staat de teller op 22 inschrijvers, waarmee het kamp voor 55% is volgeboekt.
Er zijn dus nog wel wat plaatsen vrij voordat we aan de 100% zijn.

Heb je interesse ?? Elke modelvlieger is van harte welkom.
Nadere informatie en inschrijfformulier is te vinden op onze website: Kamp 2009 in Eibergen
en op aanvraag via een mailtje aan: modelvliegkamp@home.nl, sturen we graag onze digitale Nieuwsbrief aan je toe

John Gardeneers, secr. Stichting NMVK

Is er trouwens een mooie luchtfoto die de veldsituatie goed laat zien?
Google Earth is daar niet echt perfect voor...
Ik heb er in iedergeval veel zin in :D

eh wallah
DSCF5196.JPG

De organisatie is in volle gang

dat is toch echt een verdomd mooi veld!

Helemaal waar Fabian, de ERMVC beschikt over een geweldige accommodatie. Een perfect onderhouden grasveld met een aparte verharde baan, een gezellig clubhuis, prima kampeer mogelijkheden en meer dan voldoende parkeerruimte. Kortom, een perfecte ambiance voor een mooie, volledig verzorgde, modelvliegvakantie.
We hopen natuurlijk dat we dit jaar een "volle bak" zullen hebben en velen van dit buitenkansje zullen profiteren.

Op dit moment zijn we druk bezig met de samenstelling van het programma. Nieuw in het programma zal in ieder geval zijn een freestyle aero musical item. Iedereen die een goed idee heeft voor een nieuw programma onderdeel is bij deze opgeroepen dit aan ons kenbaar te maken.

Momenteel - 1 mei 2009 - zijn we nog ongeveer 3 maanden van het start van het kamp verwijderd en staat de teller op 23 inschrijvers, waarmee het kamp voor 58% is volgeboekt.
Er zijn dus nog wel wat plaatsen vrij voordat we aan de 100% zijn. Maar we weten dat er nog een aantal inschrijvers staan aan te komen.

Iedere modelvlieger is van harte welkom.

Meer bijzonderheden en inschrijfformulier zijn te vinden op: Kamp 2009 in Eibergen

Back