Nationaal Modelvliegkamp 2009

Zo, net weer terug uit maasland, en hij doet het weer hoor! Jan heeft twee spanningsregelaars in mijn moduul vervangen, en nu werkt hij weer als vanouds! Viel nog weer mee dus. Goede service.
De Sukhoi is nog niet helemaal klaar, maar is niet zo heel veel werk meer aan.
Das goed nieuws!

Laatst bewerkt:
Het was gewoon op de tv, waar ze de de radio uitzenden. Ongeveer 1 minuut voor ik reageerde.

Ik heb m'n regelaar trouwens binnen, :D.
Nog ff wachten op de servo van de Angel, maar die zal ook zo komen.

Zal ik dan maar rammstein en metallica meenemen om te compenseren? heb ook nog wel dire straits voor de beschaafde mensen onder ons.

Precies Robin, mijn muziek gaat iig mee, op externe hdd.

110.gif

Okee even laten zien dat ik 't ook kan. Wie o wie heeft er nog een antenne van een Fasst ontvanger liggen? :mrgreen:

Dan neem ik mijn ghetto muziek mee.

Poeh goed nieuws hier :P, ik hoef de dinsdag niet persee te komen, dus kan nou gewoon naar kamp tot woensdag :D en dat ga ik dus ook doen. Tot morgen allemaal ;)

Zo, nog even de Dirthouse Mixtape 4 er bij op gezet, we zitten nu al op 96 nummer !
Even kijke hoe vol we hem kunnen krijgen!:D

Wat een muziek allemaal, dan neem ik wel 8700 nummers mee die meer in het straatje van Robin en Nando vallen. :D

Oh ja, nog hard bezig met bouwen. :S

Wat ben ik blij dat ik niet naar dat kamp ga zeg.. slechte muziek uit van die 100Watt PMPO speakertjes, dus zwaar overstuurd.. phew :)

Back