Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Edit:
net een windvlaag en een supersnelle yaw vanzelf tot gevolg. Yaw P inmiddels op 12,5 nog geen oscillatie...
Deze Naze32 maar eens afschrijven denk ik voorlopig, onbetrouwbaar.
Kan een fout zijn op dit bordje (lag nog in de kast)
Iemand bekend met de datum waarop de nieuwe voorraad in Japan in de webshop ligt?
Eerste keer dacht ik: he wat was dat
De 2e hover en moves: nog eens
Zal de P yaw eens verlagen en dan nog eens testen: vreemd gedrag
Het is als je het ziet een langzame yaw move. Filmen helpt niet: je denkt aan een stuurbeweging maar helaas "het spookt" dus
RC rates zouden er niet voor moeten zorgen dat ie raar gaat flippen, dat heeft puur met de snelheid van flippen te maken.
Verder moet je zelf je flip afmaken, zeker in manual mode.
Een klein beetje roll input van je stick kan er al voor zorgen dat je flip er niet meer uit ziet.
Verder is het misschien een idee om over te stappen op 2 blad props, dat is net wat fijner voor acro.
Settings kun je niet gegarandeerd overnemen. Iedere multi is anders en zeker als je wat anders dan ik hebt qua setup.@Boris: ik wil best wel je instellingen 1:1 overzetten en eens kijken wat er gebeurd. Ga dadelijk Roni even bellen of hij vanmiddag tijd heeft om er samen naar te kijken, buiten wat wind zit het weer hier wel mee voor een test.