Naze32 icm Multiwii GUI

Net nog 3 accu's zonder problemen leeggevlogen bij t Zand :D

FC's met antitrilling meuk vastzetten ben ik geen fan van. Heb m gewoon op van die nylon spacers staan en dat werkt perfect!

ik heb de naze ook op trillingsdempertjes staan en foam, dus alle trilling moet er wel uit zijn... ik ga nog eens ff die 20 verlagen, hoop dat dat werkt, wil wel graag nog even bij de 450 blijven, heb er daar nog 2 van liggen en dan vlieg ik die liever eerst op:)
Ik zou hem eens proberen te monteren zonder trillingsdempers, gewoon met 4mm foam. Mogelijk dat hij er te los op zit en een eigen leven gaat lijden.
Bij MultiWii word altijd geadviseerd hem strak op het frame te monteren.

ok dan ga ik dat nog proberen. bij o.a. kk werkte het altijd juist positief, maar kan zijn dat dat bij multiwii niet zo is;) eerst maar weer ff de tijd vinden eraan te klussen;)

is er iets van altitude hold bij de naze, als ik vooruit ga gaat mijn warthox, omlaag

is er een mogelijkheid, om dit op de zelfde hoogte te houden vanuit vertrek punt ?

Jezelf aanleren een klein beetje gas te geven bij iedere stuurbeweging heb je op de lange termijn meer aan ;)

Helaas , alle props naar de klote , moet nog veeelll oefenen,
Stuk of 24 props versleten
Wil ook veel leren in 1 x :-)

Kan ik ergens de maximaal hoek instellen ?

Nee, iedere x als ik een bocht wil maken , duikt de quad naar beneden ,
Geef ik throtlle bij , vluegt ie weer de lucht in
Waardoor ik weer schrik en uit de hand loopt,
Vandaar dat ik vroeg of ik hem , gewoon horizontaal de hoogte kan behouden , dan zou het een heel stuk makkelijker zijn

Moet nu maar ff nieuwe props bestellen stuk of 100 pfff
Goedkope ,
Heb nu een hoop cf props verknald zonde

Hoovert ie al wel rustig? zonder dat je aan de throttle moet pielen als een malle?

BaseGUI - USB / Lipo probleem

Ik heb een vreemd probleem.

Als ik de Naze32 via de usb koppel verbindt hij en kan ik alles aanpassen/lezen etc…. Zodra ik de Lipo's koppel verbreekt de USB verbinding!? Hierdoor kan ik de MX16 niet uitlezen cq aanpassen…

iemand een idee?

Back