Naze32acro probleem

In je filmpje zie ik een knipperende led na het opstarten. De mijne heeft dat niet. Daar brandt alleen de blauwe led. Rode led gaat aan in horizon/angle mode.

In dat geval moeten er nog een paar andere ook aangepast worden.

Zie foto:
20140214_193326.jpg

nu heb ik mijn endpoints op 1050 en max 1950... maar nog steeds wil hij niet armen zonder computer?

20140215_132221_1.jpg

en heb alles wat jij gedaan hebt geprobeerd heb ook firmware de nieuwste er op gezet, heeft ook niet geholpen?? en nu?

Heb je D/R aanstaan in je zender? Dan haal je namelijk je eindpunten niet.

Andere optie is om het armen toe te kennen aan een switch op je zender.

Heb je de eindpunten ook al op je zender ingesteld?
Als je zender op maximale uitslag de eindpunten niet haalt krijg je hem ook niet gearmd.

Dus als je in dit menu bent beide sticks naar rechts bovenin duwen en dan zou je op al je sticks volle uitslag (1950) moeten aflezen.
Alle sticks links onderin de hoek is minimale uitslag (1050)
Dit stel je in in het endpoints menu in je zender.

GUI.jpg

Niet vergeten eerst je middelpunt goed te zetten met subtrim.

En niet vergeten om op opslaan te klikken als je iets veranderd in de gui ;)

heb ff filmpje gemaakt hoe ik het nu heb staan,, heb er al mee gevlogen armen via de computer en dan vliegen.. vliegt toch stabiel, daarom wil ik hier mee door zetten,
maar wil nog steeds niet armen, hier filmpje van settings

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet je regelaars opnieuw kalibreren. De throttle range. De minimum throttle moet omhoog, de Naze (multiwii) komt helemaal niet zo laag als je regelaars op dit moment willen zien om te "armen".

heb de regelaars gekalibreerd doormiddel van bassflight.. in een flimpje op youtube staat helemaal uit gelegt hoe dat werkt. maar goed ik ga het opnieuw proberen

Regelaar calibratie is het volgens mij niet.
De regelaars worden pas aangestuurd zodra het bordje gearmd is.

Die beveiliging zit er juist zodat je met het accu aankoppelen zeker weet dat je motoren niet gelijk beginnen te draaien. Zou ik lekker zo laten.

Heb je wel de goede kanalen aan de goede sticks toegewezen?
Heb je toevallig geen schakelaar geprogrammeert voor het armen? (zonee, kan je dat ook proberen)
Houd je de throttle stick wel lang genoeg rechts onderin de hoek?

Nou armen heb ik al op de stick staan al vanaf begin, en heb al gevlogen en alles werkte goed . Geen reverse kanalen

kan natuurlijk wel proberen zonder stick dus met stick commands maar welke zijn dat? Rechts onder rechts onder?

Back