TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach Hans, dat hebben we allemaal wel eens hoor, dus nu met frisse moed weer verderHOE BLIND KUN JE ZIJN>>>>>![]()
Troost je, ik heb gisteravond 7 van de 8 afschuiningen van de zalingen aan de verkeerde kant gemaakt, en het volledige plaatje ook pas deze morgen gezien als ik de dwarszalingen wou hermaken.Inderdaad, precies andersom. En niet gezien...
En toch pas in een ander verslag kwam hetzelfde voorbijInderdaad, precies andersom. En niet gezien.....
De verhoudingen van het rolpaard zien er op de detailtekening toch realistischer uit dan op de overzichtstekening.
Zo te zien is het kanon nog net iets te breed voor het paard, Het moet er net tussen vallen zodat het achteraan op de voet komt te rusten en schuin naar boven wijst.Dat ziet er inderdaad veel beter uit.
Heb je een idee waarom de trunion niet mooi in de uitsparingen valt? Is de kanonloop misschien nog iets te dik voor de breedte van het rolpaard?
Ik zou je er een paar uit mijn reserve ter beschikking kunnen stellen om te kijken of deze beter passen, maar ik vrees dat je met 8 gelijke niet ver komt.Het is een kanon via internet. De trunion zit ook op het midden van de loop ipv iets uit het lood.
Zoals gezegd heb ik het wat zelf bij gedraaid maar dat resulteert dat hij van achter nog te breed is ja. daardoor wringt hij wat.
Ik heb wat andere modellen in bestelling staan. misschien dat het daarmee beter gaat.