Nederlandse Kampioenschappen F3P 2009 – 2010

Ik weet het niet, ik zou het heel erg slecht doen met mijn SUltimate als ik die moest gebruiken ipv m'n Clik. Maar ik heb beide ingevlogen.
Ik heb wel eens de maiden gedaan tijdens het trim moment voor de wedstrijd vlucht.

De kan is ook erg groot dat ik mijn AM vlieg met een totaal niet ingevlogen AM-Clik. Die hoop ik morgen af te hebben.

Hoi.

Hoe laat begint morgen de wedstrijd??
Ik ben van plan om te komen kijken morgen in Arnemuiden om mij een beetje te orienteren.

Groet: Adrie

Jan, Volgens mij hoeft dat niet persee, en kun je dus terug naar de SUltimate als de elipsia te erg wennen is.
Ik heb meerdere keren van model gewisseld voor de AM, dat was geen probleem.

Adrie, rond 10 uur hoort iedereen ingeschreven te zijn en de wedstrijd te beginnen.

Heb me zojuist ingeschreven voor de C klasse:D

Nu alleen nog iemand waarvan ik een toestel kan lenen, want met mn shockflyer in het OV is alles behalve veilig (gisteren ook gedaan, en dat was maar 5 minuten ofso..)

@Jeroen,
verander nog even het adres in de beginpost, want daar staat nu nog middelburg vermeld.

@henri

Ik vlieg met gas rechts (mode 1 dus)

Vorige keer mocht ik Niek zijn click lenen en Nando+Robin wilden evt ook hun toestel uitlenen zodat ik mee kon doen.

Ik kan wel mijn eigen zender meenemen, ik vlieg met een assan module;)

ff een vraagje,
Hoe zijn de weersomstandigheden nu? veel sneeuw?

Ik maak me een beetje zorgen voor morgen, diverse sites geven aan dat het vanacht rond 03.00 gaat sneeuwen tot ong. 15.00 uur.....

om dan 2 x 250Km te rijden......

Wat de verwachting is en wat dit doet weet ik niet.
Op dit moment ligt er na R'dam tot aan zeeland een beetje verdwaalde sneeuw in de berm, maar de wegen zijn prima.

Wellicht optie om hotelletje te pakken en vanavond af te reizen? Zijn er meer die dat doen. Optie: Hotel Middelburg - Welkom bij Hotel Middelburg of DuCommerce (50-80 euro per kamer).

net over de grens is wolkenloos.

ik stel me ook vragen met het voorspelde weer, voor mij is het maar 80km dus ik prijs me gelukkig.

Zo wordt indoor dure hobby.. hotel 70 euro, 40 euro benzine, 12 euro inschrijfgeld, dan 10 euro eten (ofzo).. zit je voor 1 wedstrijd al op 132 euro. Beetje teveel van het goede ;)

Beste F3Pers,

Ik moet mij afmelden voor de wedstrijd van morgen. Dit wegens familie omstandigheden. Mijn schoonvader heeft een zware hartoperatie gehad die niet goed verlopen is. Ik kan het niet maken om zo ver van huis te zijn als er wat mis gaat. Hij ligt nu op de intense of care.

Ik hoop dat de weersomstandigheden morgen goed zijn zodat alle vliegers veilig heen en weer kunnen. De voorspelling roept nog wat vraagtekens op. Rij voorzichtig allemaal
.
Volgende wedstrijd ben ik er zeker weer bij, alleen weet ik dat de kansen dan een stuk kleiner zijn geworden om het kampioenschap te halen. Geeft niks. Gaat ook om de gezelligheid en hobby.

Veel plezier allemaal,

GrTz Jasper

Ik vlieg met gas rechts (mode 1 dus)

Vorige keer mocht ik Niek zijn click lenen en Nando+Robin wilden evt ook hun toestel uitlenen zodat ik mee kon doen.
Dat komt wel goed, we komen met 5 (of als het past, 6) toestellen die kant uit, en die van mij mag je iig wel ff besturen.

Je mag ook met de mijne vliegen, maar dan moet je een zender regelen met Assan en in jouw stickmode :)

Word dat niet erg lastig met opnieuw binden zonder stekkers enzo?

Mijne is iig mode 1 en ik heb zat accu's bij me.

Stekkers zitten gewoon nog op mijn ontvangertje.. 1 kabeltje en hij is gebind. Heb lakdraad aan de achterkant gesoldeert. Stekkertjes heb ik laten zitten, zijn JST dingen, win je hooguit een halve gram mee als je die eraf haalt..

Back