hallo,
net wezen vliegen met de easy star, naar veendam gereden geen mens te vinden daar
voor zover ik op de goede plek was, zag er maar triest uit
toch maar eens oefenen dacht ik
motor vol gas hoogteroer iets up een flinke swing en hup daar ging hij, mooi de lucht in en rondjes boven mijn hoofd
werd er zowat duizelig van, toen een stuk rechtuit met een bochtje weer terug, wat hoger en zelfs een looping
allemaal prima totdat hij buiten bereik van mijn zender kwam
rennen dat ik deed om hem weer in bereik te krijgen, gelukkig vloog hij rondjes, toen hij weer in bereik was stond de handel van de zender (tijdens rennen) verkeerd en dook hij naar beneden
vlug weer hendel andere kant op, te laat en hij lag in het kanaal achter de motorcrossbaan, precies aan de verkeerde kant
mazzel dat hij met de goede kant boven lag en dreef !! met veel moeite (iedere keer wat gas geven als hij goed lag) naar de kant gevaren tot het riet
dacht het zal zo diep niet zijn aan de kant maar dat viel tegen, nat pak ((koud)
iig heb voor de eerste keer gevlogen, vond het prachtig, ging nog best hard ook (wind mee) met dat kleine motortje
les die ik geleerd heb is , de zender van hobby king heeft te weinig bereik en bij kanalen zie je me ook niet meer
zondag maar eens in stadskanaal kijken
groet alfred