Hallo, Duimpje, Raf en Robin,
is even zitten zoeken op de naam Neptun en ik kwam het volgende tegen,
The "Neptun 9" is the first of four newbuilding tugs for Dutch International Towage Company, a combination of
Neptune Marine Services and Landfall Transport & Towage bv. The second new tug "Neptune Mariner" (43 tons),
towing an identical newbuilding container feeder "Team Baltic", will pass through the Suez Canal on 14th/15th April 2008 and is scheduled to arrive in Rotterdam early May 2008.
Both tugs will return to China again in due time for collecting some more newbuilding hulls and barges later this year.
dus ik wil maar zeggen dat als er verleden jaar 1 Neptun 9 is bij gekomen , er ook ergens een Neptun 1 moet varen of gevaren heeft..
Maar jullie zijn leuk bezig ik heb het hele topic gelezen, vind het alleen jammer dat RAF de waterloopgaatjes niet gemaakt heeft in de spanten van de boeiing het heeft toch niet veel te houden , maar het geheel wordt wel realistiescher.
En Duimpje: "als je vaart" zoals je vader, wat je schreef, al werkt hij heel hard zal hij nooit zeggen dat hij werkt want hij vaart (vraag het maar aan mensen die varen)
ik heb zelf ook nooit gewerkt ik heb altijd gevaren.
groeten, Brandaris nu weer, ontopic