+1.
Je begrijpt het pas vaak wanneer je mee gemaakt hebt wanneer het fout gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1.
Ik heb ledstripjes op de 350QX gemonteerd. Echt het is een vliegende vuurtoren nu. Waanzinnig goed zichtbaar:
![]()
Met wat voor spul ''plak'' jij je bedrading vast ?
Met wat voor spul ''plak'' jij je bedrading vast ?
Hoeveel vliegtijd lever je hierdoor in?
Jan
Zo te zien met een lijmpistool.. Kost geen drol en werkt best effectief. Afhankelijk van de lijm kan het wel zijn dat je het in zijn geheel los trekt als het op plastic zit... Maar meestal blijft het goed zitten.
Vlieg je nu weer met de nieuwe originele props?
Hier heb ik ook veel gevlogen, en hier is hij ook naar beneden gevallen net aan de kant van het slootje dat je ziet in het hoge gras, maar waarschijnlijk heeft de elektronica toch een klap gehad
Jan
Bah. Vandaag onderweg mijn batterij kapje verloren. Ligt midden in een drassig veld met hoog gras. 8 euries voor zo'n rottig stukje plastic. Morgen maar even naar Martin crossen.
En dan mijn vandaag binnengekomen Mobius 1080p eronder plakken en wat filmpjes van de omgeving schieten. Als het droog is natuurlijk.
Ik dacht eerst dat ik vlak langs een los dwarrelend blaadje van een boom vloog, totdat ik zag dat het geen herfstrood was, maar Bladerood.Heb je nog geluk gehad dat het je props niet geraakt heeft.
Ik heb een stukje gelezen waar het ook gebeurde en een prop volledig aan barrels werd gevlogen.
Met natuurlijk als gevolg een vette crash !
Ik ga dat kapje wel op een of andere manier zekeren.