Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
!
Heb na lang vanalles te proberen iets gevonden om te shielden en je toch nog de meegeleverde case kan gebruiken.
Ik post binnenkort een filmpje hiervan.
In deze case had ik bijna geen verlies van gsp sattelieten.
Ik ben echt benieuwd naar je filmpje, Nick.
Dag iedereen!
Sedert januari in bezit van een qx350 deze is weggevlogen tijdens eerste vlucht met mijn gopro in filmmodus (wifi stond niet aan)
Meet veel geluk 1.2 km verder terug gevonden.
Horizonhobby vond zelf het probleem niet, en na 5 maanden een nieuwe ontvangen met firmware 2.0.
Belangrijkste in 2.0 is dat hij in groene gps modus nu mooie altitude hold heeft.
Heb ondertussen veel gelezen en ook uitgeprobeerd.
Ik wil hier eventjes een misverstand wat betreft de gopro en de blade uit de wereld helpen.
Je moet maar eens een app downloaden op je smartphone die de gps sattelieten toont en de sterkte. Vervolgens neem je je gopro laat die filmen en leg hem op je gsm.... echt waar in mijn geval ging ik van 21 sattelieten met goeie ontvangst naar 5 met slechte ontvangst.
Gevolgen hiervaan zijn....
* in sommige buurten krijg je praktisch geen gps lock
* verlies van gps tijdens het vliegen
* crash of fly away
Het is dus eigenlijk nodig om je gopro te shielden. Toch alle shields die je vind op internet (inpakken in alluminium folie, koperfolie om die vervolgens in de plastic case te duwen) zijn heel omslachtig.
Heb na lang vanalles te proberen iets gevonden om te shielden en je toch nog de meegeleverde case kan gebruiken.
Ik post binnenkort een filmpje hiervan.
In deze case had ik bijna geen verlies van gsp sattelieten.
Mag ik jullie ook nog iets vragen?
- zijn er winkels in vlaanderen (west vlaanderen) die fpv setups en gimball verkopen?
gisteren nieuwe esc gehaald en een nieuwe motor
die zaten er binnen 15 min in en weer dicht ook
De nieuwe 350QX heeft de GPS nu ook op een andere plaats zitten dan voorheen. Dat heeft als voordeel dat er een langere accu in past en dus meer vliegtijd. Volgens Horizon Hobby zou het ook de GPS minder gevoelig maken voor storingen, maar dat kan natuurlijk gewoon marketing gezwets zijn.