Ik wou dat mijn club ook eens over ging op enkel elektro.Stinkende pokke herrie.
Stinken, dat valt goe mee vind ik

Het is alleen dat lawaai... daar heb ik een hekel aan... je kan je eigen elektromodel niet horen of hij in lipo cut off slaagt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wou dat mijn club ook eens over ging op enkel elektro.Stinkende pokke herrie.
Blijven oefenen met die mentor.
Een chrasch kost je niets, je gaat je er zelf op betrappen dat het stilaan beter gaat.
Wat je op sim leert neem je deels mee als je een eerste vlucht gaat maken met een reeel toestel.
Na 30 Jaar niet gevlogen te hebben heb ik ook eerst op de sim gewerkt, en geloof mij, zonder zou ik waarschijnlijk niet na twee maand met een P 38 lichtning vliegen, mits ik geen ervaring had met twee motorige toestellen was oefenen op sim ideaal, dit hadden we 30 Jaar geleden niet als mogelijkheid.
Johan.
Hoi Whuzz.
Dan ken je nu duidelijk het verschil tussen trainer en schaalkist.
Stel je ook windsnelheid in? bij mij staat deze op minimaal 15 mph.
Johan.
In het echt heb je met een Mentor misschien 10 meter nodig en met een grote brandstofkist een meter of 50 ofzo. En dan moet je dus goed mikken en fatsoenlijk kunnen landen als je baan 60mtr lang is...Met de Mentor kun je (in vergelijking met de Pt40) bijna stil staan en dan landen
Zoals al gezegd zal ik het aanbod van Frank met plezier aannemen en komend weekend op de club aanwezig zijn om het zelf echt te ervaren
Ook onderschat ik echt niet dat het in echt een stuk lastiger is dan op een sim.
Maar er is nogal wat keuze en ik probeer om een beslissing te nemen die voor mijn situatie de juiste is![]()
Leesvoer en tips
Verslag Phoenix 'Rainbow' = Graupner 'Kadett'
Als modelvlieger heb je maar één zekerheid ...... Tsk, bespeur ik daar twijfel over mijn toekomstige vliegkunsten? :|...
Your order will be manually checked before processing. Please allow 24hr for us to conduct this check. Reason; High-Risk Country
Dus je wacht nog twee weken om ermee te beginnen??? Wat een zelfbeheersing!
Grtzz Frank