Nieuw! Align Trex 150DFC

Hoeveel van die stock Lipo packjes heb jij er al bij Chow?
Er zit er natuurlijk eentje in de doos bij de Heli straks maar jou kennende wil jij vast meer Lipo packjes erbij hebben om lekker door te kunnen vliegen.
En waar bestel jij die Lipo packjes?
Vr Gr D

2 pagina's geleden was 't nog een 250 ;)

Een mens veranderd al eens van gedacht he, Heb nu 4 heli's, van nano cpx tot 450... Deze week (wegens operatie) veel tijd om op dit forum te lezen en in het hoofdstuk multicopters terechtgekomen, wat filmpjes bekeken en het lijkt me een fijn ding om mee te vliegen...;)

Een mens veranderd al eens van gedacht he, Heb nu 4 heli's, van nano cpx tot 450... Deze week (wegens operatie) veel tijd om op dit forum te lezen en in het hoofdstuk multicopters terechtgekomen, wat filmpjes bekeken en het lijkt me een fijn ding om mee te vliegen...;)

Multicopters:confused: Heb onlangs een Nano qx gekocht om te zien wat de hype allemaal is en ben er eigenlijk snel op uitgekeken.Zoemt mooi rond in huis maar wat moet je er verder mee?
Nu is zo'n NQX wel niet helemaal hetzelfde als die grotere dingen, maar een beetje inverted hangen geeft mij toch een 'kick' die je met een quad niet kan hebben:cool:
Daar staat weer tegenover dat je er leuke filmpjes mee kan maken maar da's niet echt mijn ding, als je voor de 15de keer je huis uit de lucht kan zien heb je het er ook mee gehad denk ik;) No thanks.

Grtz Rudi

Ik heb quad en hexa gehad met GPS. Mooi om te zien hangen in de lucht. Na 3 weken verkocht. Is saai..

Hoeveel van die stock Lipo packjes heb jij er al bij Chow?
Er zit er natuurlijk eentje in de doos bij de Heli straks maar jou kennende wil jij vast meer Lipo packjes erbij hebben om lekker door te kunnen vliegen.
En waar bestel jij die Lipo packjes?
Vr Gr D

Geen idee. Er is in Europa nog nergens voorraad. Alleen in de VS. Zodra er voorraad is bestel ik er een paar. Zal wel ergens volgende week zijn als ook de eerste batch heli's beschikbaar komt.

was ook niet negatief bedoeld hoor ;),
ben zelf ook even aan t kijken naar zo'n kleine ladybird, om gewoon eens te proberen wat een quadcoptertje kan en doet.

Zo'n kleintje is een ander verhaal. Maar die kost ook niks. Da's in de woonkamer dolle pret..

ik snap dat 't inderdaad heel anders is dan een echte quad... maar het gaat mij dan ook inderdaad om de fun van zo'n dingetje. :)

En als je een grote multi wilt vliegen kun je net zo goed een hexa bouwen. Da's niet veel duurder dan een quad..

En als je een grote multi wilt vliegen kun je net zo goed een hexa bouwen. Da's niet veel duurder dan een quad..

Ga beginnen met een quad, tweedehands...
Reden waarom ik het doe: ik heb er in de club ook al een paar zien vliegen en vind het knappe dingen...
Ben nog maar een paar maand bezig met RC vliegen, FP lukt aardig, CP kan ik alleen hoveren en voor- en achteruit vliegen, hoewel op de sim alles lukt boek ik "in het echt" weinig progressie wat betreft 8-tjes vliegen en dergelijke, ik denk ( kan het natuurlijk volledig mis hebben ook) dat een quadcopter zo wat tussen FP en CP zit en dat een hulp zou kunnen zijn om mijn "skills" wat te verbeteren.
Correct me if I'm wrong...:)

Multicopter vliegen is best makkelijk hoor. Je zou ook zo'n kleintje van Blade kunnen proberen. Als je die kan vliegen dan vlieg je die grotere ook. Het helpt altijd mee voor je heli skills..

Multicopter vliegen is best makkelijk hoor. Je zou ook zo'n kleintje van Blade kunnen proberen. Als je die kan vliegen dan vlieg je die grotere ook. Het helpt altijd mee voor je heli skills..

Klopt, is in ieder geval leuker dan simmen:cool::cool: Je kan zonder gevaar nose in leren hooveren! Voor een beginner een mooi hulpmiddel;)

Grtz Rudi

Multicopters:confused: Heb onlangs een Nano qx gekocht om te zien wat de hype allemaal is en ben er eigenlijk snel op uitgekeken.Zoemt mooi rond in huis maar wat moet je er verder mee?
Nu is zo'n NQX wel niet helemaal hetzelfde als die grotere dingen, maar een beetje inverted hangen geeft mij toch een 'kick' die je met een quad niet kan hebben:cool:
Daar staat weer tegenover dat je er leuke filmpjes mee kan maken maar da's niet echt mijn ding, als je voor de 15de keer je huis uit de lucht kan zien heb je het er ook mee gehad denk ik;) No thanks.

Grtz Rudi

ik denk ook zo,
blijf dus bij mijn heli's
behalve mijn vriendin wil zo iets voor filmen,

ik helikopteren en vriendin filmen, dat zou leuk zijn

Groet
Heli-Uwe

ik denk ook zo,
blijf dus bij mijn heli's
behalve mijn vriendin wil zo iets voor filmen,

ik helikopteren en vriendin filmen, dat zou leuk zijn

Groet
Heli-Uwe

Ja das ook wel leuk Uwe :D. Ik ga gewoon voor beide ha ha, nu een Hobbyking X650F quad aan het bouwen en ga ook nog een mini quad bouwen, leuk voor de wintermaanden ha ha.

Niemand in nl de T-rex 150 nog binnen......volgens mij staat de haven vol met containers want pakketjes duren erg lang nu zeg pffff.

Back