Nieuw! Align Trex 150DFC

Meer nieuws. Iemand op rcgroups heeft hem vandaag ontvangen. De lipo heeft een JST-XH plug.

Niet echt. Stekker is zelfde als je balancing plug. Als je lader het ondersteund kan de lipo direct in je lader worden geprikt..

Best spannend allemaal.
Ik hoop echt dat je komende Trex150 gaat bevallen Chow.
Want om zo'n best wel mooi uitziend toestel alleen maar op of in de kast te laten staan lijkt mij net effe iets teveel centjes kosten.
Hopenlijk gaat het jou dus echt bevallen zodat jij er veel vliegplezier mee kunt beleven.
We gaan het meemaken.
Vr Gr D

En nog wat onwennig rondvliegen in de woonkamer..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal toch echt geduld moeten hebben ;)

Maar moet jij niet de sauna in? Je bent toch een weekendje weg??

geduld is een schone zaak ;)

Nee nee... de sauna hebben we al gehad vandaag ... het word straks de jacuzzi ;)
maar eerst nog even uitbuiken van heerlijk limburgs eten... koken kunnen ze goed hier.

Inmiddels ook wat prijzen bekend voor spares.. Vind die echt heel redelijk..

T-REX 150 Parts

Spares zijn héél redelijk, daar kan HH nog wat van leren. Alleen servo's zijn wat prijzig maar dat was te verwachten, hopelijk komen er ook tandwielsets binnenkort:cool:

Als ik deze prijzen bekijk denk ik dat Blade binnenkort een 'probleem' heeft:yes::yes:

Grtz rudi die toch nog even de kat uit de boom kijkt tot er meer feedback komt.

Weet iemand al wat meer over de lipo aansluiting? Het lijkt een eenvoudige balance kabel te zijn die er op de standaard Align lipo zit. Zou dan de 300mAh 2s Nano-Tech 35-70c (Eflite series) passen? Dan moeten we deze rap bestellen.

e5e9e9ah.jpg

Zit een JST-XH plug op. Is bevestigd door Alan Szabo jr op z'n facebook pagina. Dus past op je balance poort van je lader mits je lader dat ondersteund. En anders een verloopje maken..

Back