Nieuw! Align Trex 150DFC

Qua vliegen ja. Maar ze komen toch echt met scheuren. Dat is geen incident meer. Opzich hoeft dat geen probleem te zijn als je zin hebt om te sleutelen. Ik wacht liever even. Ik heb email contact gehad met RC711. Ze kunnen niet garanderen dat ik een heli krijg zonder scheuren.

**Edit**

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een nogal traumatische ervaring heb gehad met het als 1 van de eersten kopen van de Solo Pro 180. Die heeft nooit gevlogen. Plastic donderde uit elkaar als je er naar keek. Heeft me 180 euro gekost en ligt in delen in een kratje op zolder. Ben dus wel wat voorzichtiger.

Nee, geen percentage. Heb het volledige bedrag terug. Overigens fakkel ik de 150 niet af hoor. Maar het is een persoonlijke keuze om even te wachten. Voel ik mij beter bij.

Ik las dat er een versie onderweg is met aangepast frame, tailhousing en skids. Geen idee welke batch dat gaat worden. Align heeft de nieuwe skids al getoond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat een naam als Align niet meteen met dit materiaal gekomen is.
Nu is er veel frustratie en een groep wacht af en een groep haakt af.

Zonde!

Tsja, maar er speelt naast ratio ook emotie mee bij deze hobby :) En de 150 is wel een sexy hebbeding..

Die nieuwe skids zijn erg handig zo te zien.

Ik wacht ook ff af. Wie weet komt er een V2 die de eerste problemen oplost.

SE bedoel je :cool: ( net als de Trex 250 SE die direct uitkwam ).

Tsja, maar er speelt naast ratio ook emotie mee bij deze hobby :) En de 150 is wel een sexy hebbeding..

Iedereen ziet Alan Szabo ermee vliegen : oh kijk, hij kan met die heli vliegen dus ik wil er ook 1.

Of het nu een Airbus is of een trex 150, kinderziektes heeft het altijd. Erger dan de Blade 130x is het iigv niet zo te lezen. Ik lees er veel goeds over en trek me weinig aan van die negative reacties die er bij ELK model zijn.

Ik las dat er een versie onderweg is met aangepast frame, tailhousing en skids. Geen idee welke batch dat gaat worden. Align heeft de nieuwe skids al getoond.

Even advocaat van de duivel spelen, stel nu dat ze bij Align 6 van die testjes gedaan hebben en er 5 zijn kapot gegaan en dan het 6defilmpje posten waarbij de skids niét zijn gebroken. Oplichterij of marketing ?:lol::lol: Zou men dat bij Align of eender welke andere fabrikant aandurven:rolleyes:

Ik ga overigs dadelijk naar de shop naar een 150 kijken, het zal van de eigenaar afhangen in hoever hij garantievoorwaarden kan/wil geven of ik 'm meeneem of niet;)

Grtz Rudi

Laatst bewerkt door een moderator:
Of het nu een Airbus is of een trex 150, kinderziektes heeft het altijd. Erger dan de Blade 130x is het iigv niet zo te lezen. Ik lees er veel goeds over en trek me weinig aan van die negative reacties die er bij ELK model zijn.

Maar dat is toch prima? Volgens mij is er niemand die je aanvalt. En erger dan de 130X kan sowieso niet :mrgreen:

**Edit**

Nee ik jok. Het kan wel erger. De NE 180 Pro..

Maar dat is toch prima? Volgens mij is er niemand die je aanvalt. En erger dan de 130X kan sowieso niet :mrgreen:

**Edit**

Nee ik jok. Het kan wel erger. De NE 180 Pro..

Ja dat kan het zeker.... wat een ^#*@-ding was dat.
Alleen al bij het kijken viel ie al uit elkaar.

Ik heb daar nog steeds een heel vervelend gevoel over. Zeker omdat de Nederlandse webshop suggereerde dat het echt aan mij lag. Heb er ook nooit meer wat besteld. Gewoon 180 euro echt weggegooid geld.

jep hier ook... ik was dan wel beginner... maar kom op..dit verkoop je toch niet.
Ook hier is ie in de container beland, was er klaar mee :)

Back