Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

idd, ik vind er ook nergens anders, ik zou wel kunnen filmen volgende week maar dat is enkel de romp, hij gaat vliegklaar zijn in augustus ;)

groeten, sam

hey pjotrrr, hoe heb jij jouw capje zo mooi geverfd?
welke verf is dat? echt wel mooi gedaan :thumbsup:

grts

Spuitbussen merk Motip....
Elapor ontvetten met doekje met wat aceton of de Elapor primer van Multiplex gebruiken.

Hoofdletters in je post bevorderen de leesbaarheid... ;)

OK srr, zal het niet mee doen :P
Maar bij mijn doe het zelf zaak hebben ze geen motip, enkel maar dupli-color, en dat zijn dan alleen maar mate kleuren of geen acryl kleuren, en 10 euro geven voor een capja, no can do :P
is er nog een andere oplossing?

grts

Motip is ook te koop bij de autospeciaalzaak.
De meeste verfsoorten "pakken" niet goed op Elapor zonder de Multiplex primer (10 euro), De Motip spuitbussen wel.
Andere verfsoorten gaan gauw weer er af bladderen....
Enige andere manier is een dikke Edding stift, blijft ook aardig zitten en kan je later ook bijwerken....

Zal nog eens rondkijken in de doe het zelf zaak, maar ik vind een zwarte cap minder mooi dan een mooie zilveren :P

grts

Hey een klein vraagje.
Een motor met trekkracht 1500gram, is dit goed genoeg voor de acro?
en die motormount is die ook gemaakt voor een buitenloper?

vriendelijke groeten, sam

man het is hier stil geworden :P
dat staartwieletje zit dat er ook bij?

groeten

nice nice, nrml moet ik hem morgen binnen hebben, hopelijk :P
groeten!

Motip is acrylverf, heb met andere merken mindere ervaringen tot afbladderen aan toe...
De Lasaulec autospeciaalzaken verkopen Motip.

ik heb een bus dupli-color gekocht, dat is het zelfde als motip, ze werken zelf tesamen.

pfff acro nog altyd niet binnen :P en al van vorigeweek donderdag besteld.

groeten

Ja Sammy, geduld he .
Een klein vraagje hoe heeft U betaald? bij een gewone overschrijving duurt het 2a3 dagen, en dan verzenden ze maar, ik reken altijd 1 week en half

ja fuck eh simen, vorige week donderdag had ik mail gestuurd naar staufenbiel of alles binnen is hun antwoord: jaja alles is binnen, je lipo, je acro.
nu vroeg ik me af hoelang het duurt en heb nog eens een mailtje gestuurd, ze schrijven: "Hello
Your order is not complete and we have to wait for some items. We´ll ship your order if all items are deliverable.
Herzliche Grüße aus Hamburg
Ihr Staufenbiel-Team"

heb hun effe mailtje terug gedaan dat ze zich snel moeten haasten, want ik zou hem graag deze week hebben, en ci en la.
ik heb trouwens betaald met mastercash.
nu vraag ik me iig. af wat ze daar niet complete hebben.

heb jij daar ook besteld? is de jouwe al binnen?

groeten, sam

ah gelukkig, mailtje terug gehad, ze hebben de prop die ik vroeg niet in stock, ik heb de prop gecanceld :P

greets

nice, nu hopen dat het voor vrijdag binnen is, ik ga op reis dan :P

groeten

yes toegekomen :D
moet ik fotos trekken van iets bepaalds??

groeten

Back