Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

40A regelaar is voldoende.

Bij www.kd-modelltechnik.de is de AcroMaster 99 euri en de Kora ook 84, verzendkosten Naar nederland via email op te vragen.
Deze firma is ook een steviger onderstel aan het ontwikkelen.

Alleen de rolroerservo's moeten verlengd worden.

:offtopic:
Pjotrrr zei:
Die Himodel 3s2200/20-28C lipo is met 51 euro mooi geprijst!

Ben dat pakketje nu aan het 'stress testen' in een Rumfal van JR models met een Mega 22/20/3 met een 8x5(aeronaut folding).
Piek belasting (op de grond) van deze setup +/- 45A.
Hiervoor gebruikte ik een 3s2p1500 ELE 15c pakket maar die staat intussen bol :? (na +/- 8x gebruikt) geen ELE meer voor mij dus.

:ontopic:
leuke kist die acromaster 8)

Of het nu een Ele, Himodel of ander minder bekend merk lipo betreft, ik trek dan altijd minimaal 20% van de beloofde C-rating af...
Vertrouw hier eigenlijk alleen op bij de Kokam en Hyperion lipo's...

Ook dan is de Himodel 3s2200/20C overigens voldoende voor de AcroMaster, gemiddelde kunstvlucht trekt hooguit 15A.

Hoeveel vluchtjes heb je inmiddels met die Himodel lipo gemaakt?

3 vluchtjes mee gemaakt en 1x op de grond met 30A 1500 ontladen.
Piek belasting gaat (nog) goed...
We zullen zien als we 10 vluchtjes verder zijn...

aan allen,
Ook ik heb me vandaag gegeven aan de maiden van de acro master en ik moet zeggen dat hij zeer goed vliegt.
De opzet is:
motor en regeling van multiplex
3 lipo 3600 mah van het merk e-max ( bij 42 amp 3,7 volt per cel)
4 servo's hs 81
ontvanger de pico 5/6 .
met deze opzet weegt hij totaal 1130 gram , meer dan de bouwdoos aangeeft , maar wel met een vliegtijd van 18 min full acro natuurlijk !!

gr vosje :D :D

18 minuten? 8O Das behoorlijk lang. Ik denk dat ik met mijn 2200 mAh lipo tegen de 10 minuten zit

eyy,
ik heb net ook mijn acromaster binnen gekregen..
komt van bij staufenbiel en ook bij mij zitten er geen wielkapjes of spinner bij, ik weet niet meer wie dat nog aan de hand had, maar heb je al een antwoord gekregen van staufenbiel?

kan ik de delen die niet echt uitgelijnd moeten worden ook met dunne zap lijmen? of kan het eleapor daar niet tegen? heb nl alleen dunne in huis..

Jij ook al? Samuel had dit ook.

samuel speltdoorn zei:
yes eindelijk hij is toegekomen :D
wat een mooi en GROOT is dat beest :P
maar ben iig wel van iets niet tevreden :?
de wielkappen en de spinner zitten er niet bij :(
heb een mailtje gedaan naar staufenbiel, hopelijk kan ik op hun service vertrouwen en sturen ze dat op naar mij...

Ik heb trouwens mij Acromaster ook besteld. Ik denk dat ik hem ongeveer volgende week binnen heb.

Waar heb jij hem dan besteld?? Als het bij staufenbiel is dan is het geen toeval.....
Hopelijk als ik hem binnen heb hoop ik dat hij dan wel compleet is...

hmm.....3 mensen die hem bij staufenbiel hebben gekocht hebben geen spinner en wielkappen gekregen :?
Das vaag, heb je ze al ge-emailt? Wat zeggen ze?

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
zal ik doen..
ik heb een probleempje;
ik heb 2 dymond servo's meebesteld bij mijn acromaster, nu heb ik ze net even in een ontvanger gestoken, maar als ze insteken initialiseert de regelaar niet, en wordt ie heet, als ik er een insteek nadat ik accu heb aangesloten (als ik accu aansluit zonder die 2 servo's initialiseert ie wel) begint die hevig te trillen.. iemand een idee wat dit kan zijn??

Misschien een kapotte servo?? Als je een andere servo gebruikt, doet hij het dan wel?
Of je doet je servo verkeerd om in....

Back