Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

ja das waar best een hoge regelaar, bij die motor set zit er wel maar een 45A maar dat zal wel gaan hopelijk, men accus gaan maar tot 40A maximum.

groeten

ik gebruik trouwens het landingsgestel van de acro niet
ga eens degelijke wielen kopen, want op rcgroups zeggen ze als jer mee land op asfalt dat ze na 4 landingen de vuilbak inmogen.
steek er tijdelijk het landingsgestel van men minimag op, hoef ik het enkel te switchen.

groeten

Ja slim van je om die wielen te verwisselen. Heb ik ook maar even gedaan. :P

hey ik heb gelezen op rcgroups, dat de motor mount niet acht goed vastzit met CA omdat dit loskomt van de trillingen van de motor, kan ik daarvoor UHU POR voor gebruiken?
dit is sterk en blijft rubber achtig, terwijl CA rap korrelig wordt.

groeten

hm denk dat epoxy nog sneller afbreekt dan CA hoor...
kweet echt nie welke lijm ik ervoor kan gebruiken en dan liefst enen die ik kan kopen in de doehetzelver

groeten, en alvast bedankt eh noah

inderdaad dat bedoel ik, maar wat is dat dan voor een lijm? ik dacht aan uhu por omdat dat zoals rubber wat is...
ofwel gewoon met alleslijm?

groeten

Ik heb de motor mount gewoon met uhu por gelijmt. Ik heb alles met por gelijmt.

Motor is trouwens net binnen gekomen :D Ik dacht dat er een propadapter bij zat maar die zit er niet bij :( Nu moet ik dat weer bestellen.

oei jammer, ik heb perongeluk 2 propadaptors besteld van 5mm als je er een wilt hebben dan stuur ik hem op maandag :P
ga denkik ook men motor met uhu por doen, ksalt anders es vragen op rcgroups :P

groeten

In je regelaar kan je de timing instellen voor je motor. Het is iets van de wisseling van de fases in je motor ofzo....Ik weet het ook niet precies.

neen een caste creations normaal :P
degene die in de powerset zit :P
ik dacht dat die dan wel al voorgeprogrameerd waren op de himax motoren.

groeten

Heb ergens gehoord dat het landingsstel een zwak punt is bij de AM.
Wat kun je er aan doen om dat op te lossen?
Waarschijnlijk zijn er al piloten die daar last mee gehad hebben en een oplossing hebben bedacht!

Jos

Het landingsgestel is inderdaad een beetje slap en verbuigt bij ruwe landingen. Maar als je hem een beetje rustig land is er niks aan de hand :wink:
En als hij verbuigt, kan je het met enige moeite terug buigen

Back