Nieuw : Buggy

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Banaan, 28 mei 2010.

  1. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Yep zit daar ook :D haha
    Autoliefhebber? :D

    We moeten eens afspreken om samen rc te rijden!
    Of eens ritje in de GTI als autoliefhebber :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  2. Banaan

    Banaan Guest

    Uhu, ben wel autoliefhebber, maar ben niet zo echt een kenner :).

    Heb het wel de laatste weken druk gehad, chiro , werchter en nog wat toestanden, dus ik zal nog wel eens iets laten weten ;)

    Anders ergens einde augustus tijd? Ik wil wel eens in een GTI meerijden, altijd al toffe bakken gevonden ;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2010
  3. Banaan

    Banaan Guest

    Hallo, lang geleden dat ik hier nog geweest ben (zo'n 2 maanden).

    Heb het een drukke zomer gehad, maar toch nog eens eventjes een update plaatsen.

    Met de auto gaat alles goed, ik begin het fijntunen toch al onder de knie krijgen. Hoewel ik soms na 10 minuten rijden krijg dat hij sputtert als hij stil staat, dan zet ik hem wat rijker en is het opgelost, maar dan staat hij te rijk om fatsoenlijk te rijden...

    Heeft hij maar af en toe, dus ik denk dat er mss ergens anders een fout zit. Voor de rest alles goed, rijdt goed, paar keer in het bos op wipjes gecrossed, doet hij goed.
    Hij "rolt" wel rap als ik iets te snel een bocht neem, maar weet niet meteen wat ik daarvoor moet aanpassen?

    Ik ga hem vandaag nog helemaal kuisen, want vertrek weer op vakantie zondag:p

    Vraagje, met een hoge luchtdruk spuit is toch niet gevaarlijk om je auto te kuisen? Want zo krijg ik het moeilijke vuil er makkelijk af ipv alles los te vijzen :p.
     
  4. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Met een compressor mag je zeker je wagen afblazen...
    Alleen niet rechtstreeks op het luchtfilter blazen ;)

    Enneuh das lang geleden :D
     
  5. Banaan

    Banaan Guest

    Ok, ja de luchtfilter had ik wel gedacht om daar op te passen.

    En compressor, juist , kon daarstraks niet op het woord komen.

    Ja idd kurt, lang geleden. Ach, 20ste start voor mij mijn laatste jaar in hogeschool als bachelor, dus dan zal ik wat meer tijd hebben normaal :p
     
  6. Banaan

    Banaan Guest

    Ik kom nog eens een update geven.

    Pak dat ik nu rond de 4 liter heb gereden (niet zo denderend veel).

    - Na een maand niet te rijden wou ik nog eens rijden (had terug eens tijd). Maar toen ik aan de trekstarter trekte om hem te starten slipte hij heel hard.

    -Bij een scherpe bocht heeft men stuurservo het uiteindelijk begeven, had hier nog eentje liggen van modelbouwvliegtuig van men broer, heb die erin gestoken, maar heeft het ondertussen ook al begeven. Eens zien wat er nog allemaal ligt, want heb er hier nog zo'n 6-tal liggen.

    Voor de rest is alles in orde, heb een "ramp" gemaakt, hij pakt het zeer aardig, maar moet toch nog wat oefenen om elke keer er recht op te rijden :p.

    Maar nu heb ik nog een vraag!

    Ik ga hem eens helemaal uit elkaar halen en fatsoenlijk kuisen. Op wat moet ik letten? Mag ik alle metalen delen kuisen met bv wasbenzine of juist niet?

    Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina