Ah ik dacht toch al dat 1 liter voldoende was

.
Oke, had hem dus laten afstellen in de winkel, vind het wel raar dat hij het op 5 a 10 min al gedaan had... Hij had hem nog net iets te rijk ingesteld waar ik best eerst een paar tankjes nog zo op rijd. Daarna mocht ik hem zelf wat scherper stellen.
Thuis aangekomen, ff gereden , viel ie stil. Kreeg hem niet meer gestart. Ik had in de winkel al een verse gloeiplug gekocht omdat deze bij het inloopproces al kon verslijten. Dus ik ff nieuwe gloeiplug erin (oude brandde niet zo fel meer), kreeg ik hem nog niet gestart. Toen heb ik de stationair wat armer ingesteld en toen werkte hij weer! Heb toen nog zo'n 2 a 3 tankjes gereden maar toen moest ik voort...
Heb wel al 1 keer in het bos gereden en dat was best heel tof

. Maar ik moet nog een beetje gewend worden aan al die kracht!

.
Men motor verbruikt wel heeeel veel. Op een kleine 10 minuten was hij al leeg.
Binnenkort ga ik een humppack, temperatuursensor en nog wat andere prullen bijkopen. Zit nu een klein beetje in geldnood

, maarja dat is het allemaal wel een waard!
Nog een vraagje!: Hoe kan je weten of je motor nog genoeg compressie heeft, want bv toen ik de gloeiplug eruit haalde kon ik verassend makkelijk aan de trekstarter trekken, weinig weerstand...(met gloeiplug natuurlijk minder).
En is het gezond om heel je tank leeg te rijden (dus totdat hij stilvalt)?µ
Ahja ,nieuwe zender en servo's gaan er ooit ook nog komen, had in het bos wat problemen met het sturen, hij reageerde op verre afstand zo te zien niet direct...