Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor u doen we speciaal open....
Als da genne service is.
Groetjes en tot dan.
PQ
Kei tof van jullie, om 7 u kunnen we binnen zeker?
Deze is gelegen op het terrein van camping "de groene linden" in de polyvalente zaal aldaar.Het circuit is da gelege tege de kante van herentals , lier ? Grtzz !
Ps kan zijn dak is kom toere![]()
Iedereen en alle klassen op electro zijn welkom, maar de 1/18de klasse is zo goed als dood en 1/16 word nergens in competitieverband gereden en zeker niet gepromoot.
Het parkoer is dan ook het beste geschikt om 1/12de en 1/10de touring te rijden, maar zoals eerder gezegt iedereen is welkom om te komen proberen.
MJ
Amai das goed nieuws, dan ben ik niet de enige met Lipo saddle packs...Tof initiatief.
Ben al paar weken bezig met de ontwikkeling van een eigen 1/12 met lipo saddles.
Hou vooral van het bouwen (en het gevecht met carbonen dus weinig rij-ervaring. Maar aangezien er ook wat beginners vertoeven en de supermodified CRC in de finale fase komt...
Een vd weken toch maar eens komen uitproberen.
Als ie ni op de baan ligt heb ik altijd nog een schumacher cat sx. Welke banden mogen op het tapijt? Wordt die enkele buggy toch ook eens vergezeld...
Groetjes en tot binnenkort!
Tof initiatief.
Ben al paar weken bezig met de ontwikkeling van een eigen 1/12 met lipo saddles.
Hou vooral van het bouwen (en het gevecht met carbonen dus weinig rij-ervaring. Maar aangezien er ook wat beginners vertoeven en de supermodified CRC in de finale fase komt...
Een vd weken toch maar eens komen uitproberen.
Als ie ni op de baan ligt heb ik altijd nog een schumacher cat sx. Welke banden mogen op het tapijt? Wordt die enkele buggy toch ook eens vergezeld...
Groetjes en tot binnenkort!