Nieuw indoor circuit in het Antwerpse

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
Hé Dirk!

Ik zag gisteren in de laatste show een stukje over ne mens die tijdens een (sport?)interview achter die geïnterviewde persoon stond showkes te doen en gestes te verkopen (oa met zijn pak friet). Hij stond nogal redelijk veraf maar hij leek enorm op u en hij had ook ne rode jas...

BUSTED !

Ook deze week kan er getraind worden op woensdag (18/11) en vrijdagavond (20/11)
Open vanaf 19 u.

MJ

Zoals elke week kan er ook deze week getraind worden op woensdag (2/12) en vrijdagavond (4/12) vanaf 19u.

Het adres:
Polyvalente zaal op camping "de groene linden"
Schotensteenweg 64
2960 Brecht

MJ

Ook deze week kan er getraind worden op ons indoorcircuit te Brecht en dit op woensdag (16/12) en vrijdagavond (18/12) vanaf 19u.

MJ

Wegens de vakantieperiode is op woensdag (30/12) de zaal eenmalig open vanaf 14 uur en kan er getraind worden tot ong 23 uur.

MJ

Vanaf deze week vallen we terug in ons normale stramien van woensdag en vrijdagavond trainingen, zaal open vanaf 19 uur.

MJ

Hoi,

Mogen hier ook hollanders komen rijden?
Ik kom van Etten-Leur, dus half uurtje reistijd is te doen.

Ik heb voor on-road een tamiya, Ta02 en een Ta03-fs corrolla, en een off-road trf501xWE

Ik zou daar ook wel eens mee indoor willen rijden, is dit mogelijk? En moet je, jezelf van te voren aanmelden, zoja bij wie dan?

Mvgr Fred

Tuurlijk zijn er hollanders welkom, we krijgen nu ook regelmatig nederlanders over de vloer.
De meesten rijden met on-road auto's, dus TA02's en TA03's passen perfect in het plaatje.

Aanmelden is niet nodig, we rijden elke woensdag en vrijdagavond vanaf 19u, moest er iets tussenkomen, dan post ik het hier op het forum.

Overigens houden we op zondag 31 jan een open race, later hierover meer info.

MJ

Deze week kan er alleen op woensdagavond (3/02) getraind worden.
Op vrijdagavond (5/02) is de zaal NIET beschikbaar.

MJ

Woensdag (10/02) en vrijdagavond (12/02) kan er getraind worden, we leggen het circuit woensdagmiddag terug uit, met nieuwe layout en kan er gereden worden vanaf 17u.

MJ

Ook deze week kan er op ons indoorparkoer getraind worden op woensdag (3/03) en vrijdagavond (5/03) en dit vanaf 19u.
Zoals steeds zijn alle electrowagens welkom.

MJ

Volgende woensdag (31/03) sluiten we het indoor in Brecht seizoen af, alle neuzen staan nu richting outdoor rijden.
Dus kan er op woensdagavond voor de laatste keer getraind worden voordat we het parkoer afbreken, vanaf begin october starten we dan terug voor een nieuw winter indoorseizoen.

MJ

Vanaf vrijdag 1 october trekken we terug naar ons indoorparkoer in de "groene linde" te Brecht.
Tijdens de namiddag leggen we de baan zodat er 's avonds vanaf 19u kan gereden worden.
Het schema blijft hetzelfde als vorig seizoen nl open op woensdag en vrijdagavonden vanaf 19u tot 23u ('s woensdags) en 24u?? ('s vrijdags)
Waarschijnlijk gaan we enkele wedstrijden organiseren, maar daarover later meer.
Alle klassen electro zijn toegelaten.

Het adres:
Polyvalente zaal van camping "de groene linde"
Schotensteenweg 64.
2960 Brecht.

MJ

Back