Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Erik.
Weet niet wat de reistijd was, maar van jou uit Hengelo naar Nijverdal is ook zeker 20 minuten rijden.
Kijken kun je altijd en je bent van harte welkom.
Groetjes René
Beide dichtstbijzijnde clubs voor mij zijn 30~35 minuten rijden, en ik heb het er altijd graag voor over...Dit was 30minuten..
Zou het niet weten of er in Oldenzaal wat zit, had ik het wel gehoord[emoji106][emoji28]Nijverdal is precies even ver als Tubbergen voor mij....
Klopt t dat er in Oldenzaal ook nog wat zit?
Ik was lid van een club in Hengelo Gelderland was bijna een uurtje rijden, daarom ben Ik naar Nijverdal gegaan, ook word daar van alles gevlogen.
Van klein tot groot, soms heel groot.
Er kan altijd gevlogen worden ,alleen zondag pas vanaf 13 uur.
Zijn zo'n 80 tot 90 leden.
Mooie kantine met toilet en laadmogelijkheid om je accu's op te laden.
Niet lullig bedoeld, maar als je modelvlieger wilt worden moet je een doorzetter zijn. Anders leer je het nooit.
Als 30 min rijden al te ver is moet je er echt niet aan beginnen.
Zelf rijd ik 40 min enkele reis naar het modelvliegveld. Geen probleem...ik wil heel graag vliegen en de clubleden ontmoeten.
Grt,
Arnoud.
Luister naar de mannen...
Ik heb een vliegschool, en minstens 80% van de leerlingaanwas zijn mensen die 30 jaar of langer geleden precies hetzelfde zeiden als jij: "als de kinderen naar de middelbare school gaan, dan..."
Ze zijn allemaal opa, sommigen zijn de kleinkinderen al volwassen, en helaas heb ik ook al minstens twee mensen lesgegeven die nog geen 3 jaar van de hobby hebben kunnen genieten.
Van uitstel komt vaak afstel, en dat is echt iets wat zonde zou zijn, want zeker als je zelf bouwt, experimenteert, van gebaande paden afwijkt en jezelf "ontwikkelt", is het een waanzinnig gave hobby...