Nieuw projekt: F-84G 'Thunderjet'

Zo he dat ziet er top uit.

Nog wel effe de wielkastluikjes etc aan de binnenkant een kleurtje geven.

Gr Han.

Die zijn toch prima zo Han??
Chromate yellow.....

Tot vlgnde week vrijdag Frank, hebben jullie koffie op de stand? :mrgreen:

en wat een mooie piloot! kan je over die piloot wat meer kwijt? zelf gemaakt,of….?

die piloot heb ik ook in de Mig 15 en de Gloster Meteor mk4, het is een bekend probleem dat er in schaal 1:5 weinig (eigenlijk alleen AH design) goed lijkende en betaalbare piloten zijn, een clublid (Helivlieger Roel van Harn) heeft toen besloten om dan maar zelf poppen te maken, de schitterende overalls zijn trouwens gemaakt door zijn vrouw.
Roel maakt deze in zeer zeer beperkte oplage en vraagt daar ongeschilderd minimaal rond the eur 80,- voor maar pin me daar niet op vast,

GroteFoto-SCBEJPVE.jpg

gr.

Frank

de finishing touch

En nu nog lekker kliederen met olieverf; een beetje weatheren om de details en klinknagels te accentueren,

full

full

full

Vóór
full

en na,
full

ben altijd weer verbaasd over het goede effekt wat zo onstaat,

full

full

gr.

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey man, ze staan er inderdaad prachtig bij Frank!

GroteFoto-AVTCWSQ7.jpg

GroteFoto-T4D7JGV7.jpg

GroteFoto-3YLMCYVJ.jpg

Het ging allemaal een beetje snel, het duurte wat langer om die andere stand op te bouwen...., morgen babbelen we verder bij ;).

Groetjes,

Nou, dan blijf ik maar niet achter met mn plaatje!

84272D4C-FB5D-4664-82EA-DC81951A1E29-15534-00000A77AE627B1C_zps4a971fc6.jpg

Zeer mooi geworden Frank en ik heb gelijk weer wat ideeen opgepikt voor mijn eigen project !

Graag gedaan! Ik had mooi even tijd over dus als je dan met modelvliegtuigen aan de gang kan dan doe je dat natuurlijk meteen! :mrgreen:

Blij toe overigens want gedurende het weekend was het zo knal druk dat k niet echt weg kon!

Back