Nieuwe 1:18 monstertruck !

Herman te H. zei:
spaar dan even door voor een asso T4 in duitsland kost ie 230 euro en dan heb je de FTK versie ( hehe en ik weet wel waar ik voor kies als ik jarig ben :twisted: )
waar kan je hem dan zo goedkoop krijgen :wink:

mooi ding hoor die 1/18 monster truck

groet Cees

als je zo'n grote boeren schuur hebt...dan zou ik daar niet met een 1:18 gaan pielen...dan is een 1:10 veel beter...

Het wordt echt druk op de 1:18 MT markt: Ook Schumacher introduceert een een Mini Monster Truck met 4WD....

Klik op het plaatje voor het praatje...

Dan hebben we tenminste straks met Kerstmis wat te kiezen....

vet hoor die schumi :!: alle schumi's zijn natuurlijk vet :P :wink:

Die Schumi is een wat apparte auto en hij is 1/20 en niet 1/18 ;) Verder valt ie niet echt in de klasse als de Mini T en die nieuwe RC18T plus dat ie een stuk goedkoper is 79pond RTR

Zelf vind ik die nieuwe MT van Tamiya ook wel erg kewl is er in 2 varianten de 4x4x4 en 4x4 erg kewl.

Tamiya 1/18 RC TLT-1 Rock Buster Kit
tamc0201.jpg

Tamiya 1/18 TLT-1 Max Climber Kit
tamc0202.jpg

Nee , 4x4 = ook niet 8 wielen,

Heeft met de aandrijving te maken..

(Hoe en wat weet ik niet .. bij 4x4x4 , maar het is er wel :lol: )

VPOWER zei:
Nee , 4x4 = ook niet 8 wielen,

Heeft met de aandrijving te maken..

(Hoe en wat weet ik niet .. bij 4x4x4 , maar het is er wel :lol: )

4x4 is 16 ;) en dat weet ik ook
ik heb er ook een hekel aan als er op auto's staat "all wheel drive" draait het reserve wiel ook mee dan :lol:

maar wat is dan die 4x4x4 in de aandrijving iemand??

Groet robo

4x4x4 wordt vaak gedaan als je een auto heb met 4WD en ook nog is 4 wheel steering. Snap je nu wat het betekend?

Ik zit een beetje te liegen. De Tamiya is er in 2 varianten zie foto's maar door gebruik van 1 of 2 servo's kan je bij alle 2 bepalen of je gewoon 2 wheel steering wil of 4 wheel steering.

die schumacher monstertruck moet ik hebben, is er al bekent wanneer hij in nederland komt???

ja vet hoor. Alleen vindt ik het zo jammer dat al die monstertrucks rtr zijn. en niet gewoon een bouwpakket zonder elektronica. :evil: :nooo:
heeft iemand misschien daar een reden voor?
groet Cees

Back