Nieuwe Logo 700 !

Hoe ze gemonteerd moeten worden snap ik en idd de tekst naar buiten zoals ik gewend ben maar zie ook in de manual dat er bij sommige links de teks juist naar binnen moet waarom weet ik nog niet zal denk ik,met de link van de lang pin van de tuimelschijf te maken hebben denk ik
Komt wel goed

ik heb ze allemaal met tekst naar buiten gemonteerd

ik heb ze allemaal met tekst naar buiten gemonteerd
ik ook,tis een beetje verwarrend in het manual(zit verschil in duitse en engelse) maar ik heb ze bij al me andere heli's ook gewoon naar buiten staan zoals t hoort,netzoals dat er niet gesproken word over locktite bij sommige belangrijke delen (spreek voorzich dat het hier op moet)

Nou na een paar uurtjes stoeien tussen het drukke bedrijfsleven door is deze toch gereed gekomen en klaar voor de maiden.
basis set-up is gedaan op de tafel de rest straks al het wat beter weer is en TIJD heb

Mikado 700 VTX717 edition
de setup die ik gebruikt heb:

Swash Servo's MKS HBL 950
Tail Servo MKS HBL 980
FBL systeem Vbar Neo Vlink
Motor Pinion 13T
Scorpion HKII-4525-520KV motor
Scorpion ESC Tribunus 200A
Optipower BEC GUARD (tussen master cable Scorpion ESC en Neo)
Optipower BEC Ultra GUARD backup batt. systeem met LED voor extra veiligheid

Als Flightpacks heb ik gekozen voor:
GensAce 2x 6S 5500 45C (heb ook nog een set 4x gebruikt GensAce 2x6S 5000 45C maar dit is een reserve set)
Optipower 2x 6S 5000 30C
alle connectors zijn van RCProPlus D6 Supra X
Alle bekabeling neetjes gesleeved

Word straks gevlogen met Mikado Vbar Control

IMG_1451.JPG
IMG_1445.JPG
IMG_1446.JPG
IMG_1447.JPG
IMG_1448.JPG
IMG_1449.JPG
IMG_1436.JPG
IMG_1437.JPG
IMG_1438.JPG
IMG_1439.JPG

Mooi hoor ! pas wel op met die locktite. Gebruik de juiste voor schroefdraad want het zal ook ooit weer eens los moeten.

Mooi hoor ! pas wel op met die locktite. Gebruik de juiste voor schroefdraad want het zal ook ooit weer eens los moeten.

Thx
Komt goed met die loctite het is niet de 1e heli die ik heb gebouwd
Alles vast gezet met rode en groene locktite :(whahah nee grapje:rofl: gewoon zoals t hoort

Helaas nog geen maiden gehad van de Logo700
sterker nog hij gaat straks deels uit elkaar voor transport en zal waarschijnlijk pas in november in zijn eindbestemming onder het zonnetje van 30Gr zijn maiden verkrijgen
Heb er domweg nog steeds geen tijd voor om deze in te vliegen

breng hem maar mee naar "Z" , ga ik hem testen, heb je ook meteen wat aan de onderdelen, ha haaaaaaa
Ja,ja.
Heb hem al een paar keer mee genomen naar t westen maarja ook weer geen tijd
en nu druk bezig om me huishouding in te pakken
2 andere helis staan al in de transportkist voor in de container
de Benz en de Logo gaan mee in het vliegtuig in de speciale koffer en moet de maand mei nog veel werken en ook geen tijd dus gaan deze zeer binnenkort ook uitelkaar

ik hoop dat ik je nog een keer zie .... vent ... anders moet ik naar Venezuela vliegen, .. hm ... kan ook
Hoop ik ook maar van vliegen zal t waarschijnlijk dit jaar in Nederland er niet meer van komen
Mei is erg druk met werk,Juni de container inpakken en dan gaat deze in stalling en word verscheept medio augustus
Ik blijf nog tot November hier in nederland/Oostvoorne maar dan staan de heli's al in de container en de 2 die ik zelf mee neemt in de transportkoffer geheel uit elkaar......

Je ben altijd welkom om ff een vluchtje te maken bij mij op me tropische eiland,lekker onder de zon van 30 gr met een lekker windje whahaha

Back