Nieuwe Walkera V120d02S v2

Niet doen. Ding is gedateerd met z'n open servo's. Als je dat ding vaak buiten vliegt komt er viezigheid in en moet je de servo's schoonmaken. Da's een vreselijke irritante klus. Als mijn mcpx op is gaat hij ook de prullenbak in.. Ik vlieg hem nu alleen ter afwisseling met de Genius CP omdat ik hem heb. Maar met de wijsheid van nu had ik hem niet gekocht. Verkopen doe ik hem niet. Je krijgt er toch niks voor. Dus hij staat hier op de plank en af en toe vlieg ik er wat mee.

MCP ?????????????? of te wel master CP :mrgreen: of mini CP :D is maar net welke kant ik op ga en jij kraakt ze nu al af

Oh, ik dacht dat je de mcpx bedoelde. Daar had ik het over. De Mini CP is een no brainer. Denk dat je daar wel lol van gaat hebben. Zeker als je straks door het weer alleen binnen kan vliegen. De Master CP is overkill. Je hebt al een 250.

**Edit**

Maar ik voel op m'n klompen aan dat de master CP makkelijker zal vliegen dan de 250. Maar dat terzijde.

De Master CP is overkill. Je hebt al een 250.

Ja maar geen crashbestendige 250.:D

En overkill hoe kan dat nou zijn totaal verschillend 1 is FB ander is FBL. En dan heb ik nog het idee dat mijn zender goed gebruikt wordt.:D

ik zie wel denk dat de kat het niet leuk vind als ik binnen vlieg die trex 100 is ook niet een succes. denk dat binnen er alleen gesimt wordt..:D

Master CP heeft dezelfde gyro als de V120 dus die gaat super stabiel vliegen. Je gaat tegen beperkingen aanlopen zodra je hard 3D gaat doen ivm de aparte tailmotor. Zolang je circuitjes vliegt en je beperkt tot een enkele flip en roll zal hij het prima doen.

Heb de tuin nu 4 keer doorgevlogen maar nog geen kans gezien om te crashen.

Ja ja wrijf er maar in. Maar als ik de tuin rondvlieg treed op een gegeven moment failsafe in werking, dat zal jij ook wel niet hebben.:mrgreen:

als ik gewoon blijf doen doet de heli ook gewoon, als ik gek ga doen doet de heli ook gek.............:rolleyes:

Meerdere drama's. Ik kom alles bij elkaar toch op een redelijk fors bedrag uit. De verzendkosten zijn niet mals. Reken ook op inklaringskosten.

Weer een tevreden klant

Hoi allen.

Nou, vanavond even 8 lipo's leeg gevlogen. Wat een geweldig ding! Inderdaad superstabiel. Een verschil van dag en nacht met de mCPX. Ik zou bijna zeggen dat hij weinig onder doet voor mijn Logo 10.

De timer is door de leverancier ingesteld op 6:30, heb dit voor de eerste vluchten aangehouden. Ben nu aan het laden, benieuwd hoeveel er uit is. Maar voor mijn gevoel zat er nog genoeg in, de power was nog niet merkbaar minder dan bij de start.

Ik heb alleen gehoverd en rondgevlogen, nog even geen inverted enzo, had een wijntje op bij het eten, dus even rustig aan nog.

Wat mij betreft is deze heli een absolute aanrader. Ook bij mij gaat de mCPX denk ik met pensioen...

Mooi om te horen. Weer een tevreden Walkera piloot. Dan zitten we nu op ongeveer 6-7 V120 vliegers op dit forum? Allemaal met een grote grijns op het gezicht?

Hier overweeg ik ook om de mcpx weg te doen. Ding is nog hartstikke nieuw. Niet gecrashed en staat maar te staan. Maar je krijgt er zo verdomd weinig voor. Dat is het enige wat me tegenhoud. Heb ook geen zin om ermee te leuren.

Misschien binnenkort de eerste landelijke Walkera meeting?

Wat de mCPX betreft, hij eet geen brood, je krijgt er inderdaad niets voor en ik ben er toch wel een beetje aan gehecht. Het is de eerste heli waar ik flink mee heb rondgevlogen en waarmee ik inverted hoveren heb geleerd. Hij heeft zijn geld wel opgebracht en mag nu uitrusten op de boekenplank.

Dit weekend wordt er flink wat wind verwacht, eens kijken hoe de V120 zich houdt. Met de mCPX heb ik regelmatig met windkracht 4 gevlogen, maar dat was toch meer het ding in de lucht houden dan vliegen. Ik ben benieuwd!

Ik heb hem toch net maar te koop gezet. Krijg ik alleen onzin biedingen dan haal ik hem er ook zo weer uit. Mijn mcpx is vrijwel niet gevlogen omdat ik de voorkeur gaf aan de Genius CP. Beiden ongeveer tegelijkertijd gekocht. Dacht toen als er 1 kapot is heb ik een backup. Maar de Genius CP ging dus niet kapot en de mcpx bleef dus op de plank..

Een Walkera meeting zou leuk zijn. Alleen wonen we allemaal volgens mij enorme einden van elkaar weg..

Ik vond dat jojo best meevallen vandaag. Ben erger gewend met de mcpx en Genius. Hij doet dat inderdaad wel maar t'is niet zo heftig..

Back