Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Dat die klote webwinkels niet een grotere vooraad hebben besteld zeg, en nog steeds nergens te krijgen hier in de buurt, word er een beetje pissig van :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Terwijl ze weten dat er veel vraag naar is

Eerst iemand maanden laten wachten en gek maken dat het in augustus er is, en nog niks.... :evil: klote

:lol: haha die piccoZ vliegt leuk man!

ik heb eerst even moeten trimmen en een zilver gewichtje(wat er bij zit)
moet op plakken maar nu vliegt ie lekker yo 8)

vliegt die duurdere nou beter dan die goedkopere wat is nu precies het verschil..? :wink: wat raden jullie me te kopen :|

hm..ik heb inmiddels ook een staart-prop gemold...nu zit de reserve erop. Ik heb nog geprobeerd er een propeller van een x-twin op te zetten, maar dat werkt niet (natuurlijk :| )
Ik hoop wel dat ze los bij te bestellen zijn, anders moeten we ze zelf gaan maken..

MMm hij begint alleen maar slechter te vliegen hoe langer ik hem heb... hij wordt steeds onstabieler en hij blijft maar rondjes draaien, hij zit nu ver buiten zijn trimbereik, de staartroter draait te hart, wie weet wat ik eraan kan doen?

Hey,

Zojuist eerst de schakelaar afgesoldeerd. Door gebrek aan een andere passende schakelaar heb ik maar een 2mm raster printstekker aan de print gesoldeerd. Ik moet (mag) nu van buitenaf een brugje insteken om hem aan/uit(laden) te schakelen. Het veradelijke van de schakelaar was eigenlijk de metalen brug die de schakelaar goed op de print borgt, deze diende tevens als stroombrug.
Qua gewicht maakt het geen verschil, en voor de nog te komen body's (jaja, plannen :wink: ) is deze manier meer cosmetisch verantwoord (slechts 4 kleine gaatjes aan de onderkant t.b.v. aan/laadbrug en de laadstekker).

zweefman zei:
Anders maak je even een filmpje en stuurt hem naar mij op. Dan wil ik er wel muziek enzo bij doen.
Hij staat aan de lader, je kan vanavond een mailtje verwachten met wat "filmmateriaal" 8) . Als muziek uiteraard ... Alvast bedankt :D .

Greetz Aldert

Ik wacht hem af ;) :P

stuur hem het liefst maar naar julesneefjes AT gmail PUNT com

Hallo Han,
zijn er nog wat van die x-rotors te koop in almelo?

zelf woon ik in rijssen , dus dat moet te doen zijn.!
ik hoor graag van je.!!

ja staart propje zite er goed op, het lijkt alsof hij toch een kapoote trim heeft, als ik de staart recht buig, en de trim op het uiterste kan ik niet eens naar links sturen hij blijft maar tollen

hahaha ...

Ik zeg, laat ik voor de aardigheid op Rcgroups een berichtje zenden naar de landgenoot die voor dit moois tekende ... krijg ik direct een pb'tje terug :D

Re: PiccoZ : SCHIT-TE-REND !!

--------------------------------------------------------------------------------

Bedankt,

het doet heel veel deugd om te zien dat iedereen er veel plezier aan beleeft. Het ziet er allemaal eenvoudig uit (dat was de bedoeling), maar ik kan getuigen dat het een immense opdracht is om iets vanaf de hersencellen (die van mij) tot in de winkel te brengen.
Er kan een hoop verkeerd gaan, en vooral: speelgoed maken is eigenlijk moeilijker dan een modelbouw model. Modelbouwers zijn gewoon om te 'prutsen', en ze vinden dat zelfs leuk. Maar in de speelgoedmarkt gaat dat niet. Daar moet het zijn van : uitpakken, vooral de handleiding niet lezen, knopje duwen en zien of het werkt. Ik denk dat ik daar samen met Silverlit in geslaagd ben.
Als je al 56.000 keer gecrshed bent, dan ben je wel een minder goeie plioot dan mijn 78jarige moeder :wink:
Alexander

Quote:
Originally Posted by guy5927
Alex,

gewoon maar om te zeggen dat de PiccoZ een fan-tas-tische uitvinding is ! heb 1 van de eerste en na 56.000 crashes vliegt hij nog altijd perfect !

Bedankt !

Guy
Gistel

Theo Coenen zei:
Helaas door een crash met het boekenrek doet de staartrotor het niet meer. De motor wil wel opstarten maar loopt dan vast. twijfel, treugbrengen onder garantie of toch gaan proberen om die transistor te vervangen......................

Als de motor wel start is de transistor nog ok.
Waarschijnlijk motortje zelf niet meer zo ok..
Propje nog goed?

Hey,

Er worden op dit moment 3 korte filmpjes naar onze medeforummer gemaild.
Het viel allemaal niet mee. Uiteraard eerst wilde de wolf voor geen meter vliegen, hij tolde alleen maar om zijn as. Het enige dat het euvel kon veroorzaken was een gebogen staartrotorblad, dus hier maar mee aan het experimenteren. Na veel buigen, en héél veel crashen is het uiteindelijk toch gelukt.... dus... filmen 8) .
Dat viel ook niet helemaal mee. Uiteindelijk gewoon de camera (fototoestel) maar op de trap gezet, met uitzicht op de kamer. Je ziet dus af en toe de airwolf "in beeld gesmeten" :wink: .
Even de filmpjes proberen te bekijken op de pc :? ... is er géén programma dat deze bestandstypes ondersteunt :cry: . Later maar weer zien, eerst de filmpjes maar op het fototoestel bekijken en uitzoeken welke op het forum mogen 8) .
Ja.. die is leuk... upload, upload... :? bestand te groot (voor mijn hotmailaccount :? ). Bestandjes beneden de 10MB 8O ... 10MB voor zo'n klote filmpje :?: .
Uiteindelijk maar wat "doellandingen" gemaild, een aantal bleven net beneden de 10MB. Ik hoop dat zweefman de bestandjes kan omzetten, ook hiermee heb ik bitter weinig ervaring :oops: .

pfff... Een hele dag (of meer) "prutzen" aan het spul, GEWELDIG (mocht mijn werk wel zijn). Dan is de dag véél te kort. Maar dan even een filmpje schieten :? dat is toch wel héél wat vervelender :? , en lijkt een kwartier wel een uur :evil: .

Alvast heel erg bedankt zweefman (ook al zou het niet lukken), groetjes van Aldert

Edit: Nog steeds niet gelukt... kort na het nadat het derde filmpje begint te uploaden een error has occured ...SIGN UP ...
Wordt er een beetje moe van :evil: , nog even geduld... morgen verder A gaat nu slapen!

Morgen ga ik dan eindelijk een Gyrotor ophalen in Garderen bij Albert en dan hier in Harderwijk ook op zoek in de speelgoedwinkels of ze daar misschien nog de PiccoZ hebben liggen

Aaalie zei:
Hey,

Er worden op dit moment 3 korte filmpjes naar onze medeforummer gemaild.
Het viel allemaal niet mee. Uiteraard eerst wilde de wolf voor geen meter vliegen, hij tolde alleen maar om zijn as. Het enige dat het euvel kon veroorzaken was een gebogen staartrotorblad, dus hier maar mee aan het experimenteren. Na veel buigen, en héél veel crashen is het uiteindelijk toch gelukt.... dus... filmen 8) .
Dat viel ook niet helemaal mee. Uiteindelijk gewoon de camera (fototoestel) maar op de trap gezet, met uitzicht op de kamer. Je ziet dus af en toe de airwolf "in beeld gesmeten" :wink: .
Even de filmpjes proberen te bekijken op de pc :? ... is er géén programma dat deze bestandstypes ondersteunt :cry: . Later maar weer zien, eerst de filmpjes maar op het fototoestel bekijken en uitzoeken welke op het forum mogen 8) .
Ja.. die is leuk... upload, upload... :? bestand te groot (voor mijn hotmailaccount :? ). Bestandjes beneden de 10MB 8O ... 10MB voor zo'n kl%$# (censuur) filmpje :?: .
Uiteindelijk maar wat "doellandingen" gemaild, een aantal bleven net beneden de 10MB. Ik hoop dat zweefman de bestandjes kan omzetten, ook hiermee heb ik bitter weinig ervaring :oops: .

pfff... Een hele dag (of meer) "prutzen" aan het spul, GEWELDIG (mocht mijn werk wel zijn). Dan is de dag véél te kort. Maar dan even een filmpje schieten :? dat is toch wel héél wat vervelender :? , en lijkt een kwartier wel een uur :evil: .

Alvast heel erg bedankt zweefman (ook al zou het niet lukken), groetjes van Aldert

Edit: Nog steeds niet gelukt... kort na het nadat het derde filmpje begint te uploaden een error has occured ...SIGN UP ...
Wordt er een beetje moe van :evil: , nog even geduld... morgen verder A gaat nu slapen!

Je kunt het misschien ook op het internet uploaden. Of mij even toevoegen aan je msn dat is julesneefjes AT hotmail PUNT com

Dan zit e niet met een verzendlimiet ;)

Back