Hey,
Er worden op dit moment 3 korte filmpjes naar onze medeforummer gemaild.
Het viel allemaal niet mee. Uiteraard eerst wilde de wolf voor geen meter vliegen, hij tolde alleen maar om zijn as. Het enige dat het euvel kon veroorzaken was een gebogen staartrotorblad, dus hier maar mee aan het experimenteren. Na veel buigen, en héél veel crashen is het uiteindelijk toch gelukt.... dus... filmen 8) .
Dat viel ook niet helemaal mee. Uiteindelijk gewoon de camera (fototoestel) maar op de trap gezet, met uitzicht op de kamer. Je ziet dus af en toe de airwolf "in beeld gesmeten" :wink: .
Even de filmpjes proberen te bekijken op de pc :? ... is er géén programma dat deze bestandstypes ondersteunt :cry: . Later maar weer zien, eerst de filmpjes maar op het fototoestel bekijken en uitzoeken welke op het forum mogen 8) .
Ja.. die is leuk... upload, upload... :? bestand te groot (voor mijn hotmailaccount :? ). Bestandjes beneden de 10MB 8O ... 10MB voor zo'n kl%$# (censuur) filmpje :?: .
Uiteindelijk maar wat "doellandingen" gemaild, een aantal bleven net beneden de 10MB. Ik hoop dat zweefman de bestandjes kan omzetten, ook hiermee heb ik bitter weinig ervaring

.
pfff... Een hele dag (of meer) "prutzen" aan het spul, GEWELDIG (mocht mijn werk wel zijn). Dan is de dag véél te kort. Maar dan even een filmpje schieten :? dat is toch wel héél wat vervelender :? , en lijkt een kwartier wel een uur :evil: .
Alvast heel erg bedankt zweefman (ook al zou het niet lukken), groetjes van Aldert
Edit: Nog steeds niet gelukt... kort na het nadat het derde filmpje begint te uploaden een error has occured ...SIGN UP ...
Wordt er een beetje moe van :evil: , nog even geduld... morgen verder A gaat nu slapen!