Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Pjotrrr zei:
Door het vervangen van die transistor heeft iemand inmiddels zijn defekte staartrotor weer aan de praat gekregen :D

Humzz binnen een week je staart rotor naar ze mallemoer,

Maar kan toch niet wachten tot ze hier te koop zijn,

En verwacht binnen niet al te lange tijd al andere home made body's voor het mechaniek.

Zal wel een geblokkeerde staartmotor zijn geweest.

Gelukkig dus makkelijk te repareren blijkbaar.

vanmorgen effe in de stad (Sittard) en kwam ook bij Inter-Toys langs, dan maar effe eens kijken of ze die heli'tjes binnen hebben. Helaas stond nog niets in de rekken buiten die rare jethelio http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=22295&highlight=helio met dat platform. Dan maar eens vragen en de verkoopster was zo vriendelijk om in het systeem te kijken. Daaruit bleek dat ze binnen nu en 14 dagen binnen moeten zijn. Ik weet nu wanneer die vestiging beleverd wordt en heb ook het artikelnummer van die kleine heli. Dus op de lever dagen na 16:00 uur effe bellen of ze binnen zijn.

Goed nieuws na alle geruchten ;)
Bart Smit en Toys'r'Us verkopen ook de nieuwe X-Twin modellen dus daar de komende tijd ook maar even gaan "spotten"...

vanmorgen de intertoys in almelo opgebeld;

De nieuwe heli van silverlit staat zoals geplant bij de nieuwe zending (en dat is morgen)
Helaas ga ik morgen op vakantie maar er zit ook een vestiging in emmen dus dan kijk ik daar zaterdag ff :D

Als het goed is krijg ik er morgen een binnen via amazon.de.
Ik laat het wel even weten.

8)

vandaag mijn hele zending Gyrotors binnen gehad!

Mijn indruk is:

Het vlegen gaat moeilijk je hebt 2 kanalen hoog ,laag , links en rechts

he heli gaat vanzelf vooruit! wil je harder maak dan een bocht naar rechts wil je zachter maak dan een bocht naar links! T wekt niet echt heel fijn.. kwestie van wennen denk ik!

goed ik ga er gauw weer vandoor even weer een vluchtje maken!

Vind m nog steeds grappig, die piccoz, scheelt misschien dat ik verder geen ervaring heb met rc heli's ;)

appie21 zei:
vandaag mijn hele zending Gyrotors binnen gehad!

Mijn indruk is:

Het vlegen gaat moeilijk je hebt 2 kanalen hoog ,laag , links en rechts

he heli gaat vanzelf vooruit! wil je harder maak dan een bocht naar rechts wil je zachter maak dan een bocht naar links! T wekt niet echt heel fijn.. kwestie van wennen denk ik!

goed ik ga er gauw weer vandoor even weer een vluchtje maken!

Foto's, Filmpje :P

denk dat het voor de Heli vliegers een beetje een gemis wordt het hoveren.

ik hoop ook niet dat ik uit impuls de rechter stick naar achter beweeg als de heli naar voren gaat. :oops:

Pjotrrr zei:

Ja, maak het nou ... :) ga het wachten nóg effe wat harder maken met dit schitterende filmpje :lol:

Als het goed is krijg ik er morgen een binnen via amazon.de.
Ik laat het wel even weten.

Bij mij staat er versandt am 9. August 2006 .... wanneer is de jouwe verzonden bArtch ? hopelijk heb ik 'm voor het weekend ...Laat ons bidden :worship:

En nog een schitterend filmpje ;)

http://www.buschflieger.de/content/vids/piccoZ.wmv

De zender blijkt standaard al om te schakelen naar A, B of C, een kleine aanpassing aan de ontvangerprint met een jumper lijkt me eenvoudig te doen...
Dan kan je op een vrije "frequentie" schakelen als er meerdere in de lucht zijn ;)

Door het iets verdraaien van de staartrotor kun je er voor zorgen dat de PicooZ in beide bochten dezelfde snelheid aanhoudt.
Met een lichte verzwaring onder de neus kan de voorwaartse snelheid zo nodig vergroot worden...

Combatvliegen met drie PicooZ' ? :D

guy5927 zei:
Bij mij staat er versandt am 9. August 2006 .... wanneer is de jouwe verzonden bArtch ? hopelijk heb ik 'm voor het weekend ...Laat ons bidden :worship:

Om 12.20 ging de bel! Postbode!!
De mijne is 8 augustus verzonden door Amazone.de.

fotootje...
:thumbsup:

piccoz.jpg

Wij willen review!!!! :D en foto's natuurlijk in flight, en filmpjes als je zelf aan het vliegen bent :P

Zit te wachten tot er in de winkels een te vinden is...

Damn, wou dat ik er ook op tijd bij was voor amazon.de, ze zeggen nu dat ze ze pas weer in oktober krijgen...
Hopen dat komplett wat sneller ze binnen krijgt :)

Back