Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Oeps omdat het zoveel over de x roter ging ben ik de x twins uit het oog verloren!
Idd een mooi vliegtuig dat je hebt gemaakt!

Ziet topic titel en 1e posting, het gaat hier over de nieuwe types vliegtuigen en heli's van silverlit, dus die posting hoort hier wel thuis :wink: het topic gaat dan wel grotendeels over de x-rotor, maar dat is meer omdat de x-twin al meer bekend is en de nieuwe types niet veel anders zijn

edit: jesse was me voor...

Tsss... Drie postjes over al dan niet "off topic"

En NIEMAND die reggaesmurf even welkom heet op ons forum en complimenteert met die prachtige Catalina?

@reggaesmurf: Mooi!!!!!!! En WELKOM!!! :D

HeHeHe, pjotrr i think i'm starting to like u :p

heb ondertussen de staart der al af gevlogen MOEHOEHAHAH
was een beetje teveel wind en 3mm depron blijkt ni zo stevig dan verwacht,
maar straks wanneer ik van het werk kom wordt die wel gefixt.

ben er nu ook bijna uit welke shockflyer ik ga ineenproppen, maar daar meer over in een gepast draadje.

groetzz

reggae

Dan maar even dit voor we te klef worden ;)

Het gebruik van hoofdletters en leestekens bevordert de leesbaarheid en wordt zeer op prijs gesteld...

En doe jezelf een plezier en loop even met 35 euri naar de Intertoys voor een PiccoZ.... :)

Peter

Ok, genoteerd.

Toevallig percentje bij Intertoys Pjotrr? :roll:
Ik woon in Belgenland dus ik veronderstel dat ze dat hier niet hebben een Intertoys.
Maar wie weet, als ik hem ergens tegenkom zal ik wss de moed niet hebben om hem te laten staan.

Nu even een ander vraagje: heeft er iemand nog een plannetje voor een modificatie van de x-twin (motortjes).
Op de duitse site modellbauvideos.de staat een fancy filmpje van een rood x-twin modje met link naar obee-cat site. Weet iemand dit plannetje te vinden? Kwestie van bezig te blijven tijdens het k*tweer hier in Brussel.

toedelzz

Reg

*EDIT: Typo

Even je woonplaats in je profiel vermelden is handig ;)

PiccoZ in Belgie:
De Intertoys in Wijnegem, de Fun in Brugge of bij www.conrad.be

Hoi hoi,

ik heb ondertussen al aardig wat vluchtjes achter de rug met mijn verbouwde xtwin.

ik heb de onderste vleugeltjes eraf gesneden, gehalveerd en aan de tips van de bovenste vleugeltjes geplakt.
de motoren zijn naar de voorkant van het vliegtuigje verplaatst dus ze slepen nu ipv duwen.

enkel het eerste wat nu de grond of muur of boom of wat dan ook raakt zijn de props.

waar kan ik er nog een paar kopen?
misschien handig als ze deze er als reserve bijdoen?

Xander.

Ik ga morgen de mijne ophalen!
Intertoys 2 weken geleden gebeld of ze er 1 wouden achter houden.
Vanavond een telefoontje gehad dat ze weer aan lading binnen hadden! Dacht dat het niks meer zou worden.
Eens kijken of die props er bij zitten dan.

Groet,
Tjerk

Je bedoeld een nieuwe X-Twin? Ik heb er deze week ook eentje gehaald en daarbij zaten gewoon 2 props :wink: (en als je de PiccooZ bedoeld, daarbij zit ook 1 reserve staartrotortje :P )

Ook ik heb een piccoZ gehaald. Kon t niet laten na dit topic weer opgepakt te hebben. Was uit zelfbescherming een tijdje niet in de intertoys en bij dit topic geweest, maar nu ik m zo zag vliegen, MOEST ik m gewoon hebben ;) haha!
Ik ga m zo proberen, hij is nu aan t laden. Ik las dat een aantal van jullie m hebben terug gebracht, vanwege slecht functioneren, wat deed hij dan wel/ wat deed hij niet?? Dan kan ik daar ook even op letten. :)

Bij mij was het zo dat de staartrotor niet hard genoeg meer draaide, hij draaide dus bijna niet meer rechtsom.

En de motor as was schoon, en prop was heel...

Maar die ik nu heb doet het na een vlucht of 30 nog prima!!!

UHM, hij doet helemaal niets! T lampje van de heli gaat flikkeren als ik m aan zet, de zender gaat ook aan, en hij laad m wel op, maar er zit totaal geen beweging in die heli als ik gas geef.. De band staat ook goed afgesteld. Waar kan t probleem liggen?

Ruilen dan maar....
Intertoys heeft 30 dagen omruil/geld terug garantie.

Inderdaad, en als ze moeilijk doen(niet meteen willen omruilen, wat wel moet), lees even mijn post van een paar dagen terug, over de verschillende regels rond dit product bij de intertoys ;)

Als je meld dat je die dingen weet, dan zijn ze niet zo moeilijk meer :P

Net weer heerlijk gevlogen met me nieuwe speeltje.
Net gekocht.
Straks nog even vliegen hier in de straat. Het is lekker windstil nu ,dus dat gaat goed. Nog wel beetje schokkerig maar gaat steeds beter.
Alleen als ik zachtjes met de motor draai maakty hij zo,n raar geluid. Maar eenmaal op ze,n hardst maakt hij een mooi geluid. Iemand ervaring hiermee, is dit normaal?

Mike.

Back