R
Rogier
Guest
Je bedoelt het vervangende blokje die Xray heeft uitgebract voor de suspension arms?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt het vervangende blokje die Xray heeft uitgebract voor de suspension arms?
De T3 is ok geen probleem mee. een snelle moten is een LRP x12 4.0 samen met een Tekin ga je laag vliegen.......... Succes maar stop een motor en regelaar in die op de baan waar je gaat rijden populair is.....Ik ga ook met een X-ray T3 rijden.
Ik ga eerst 1 jaar oefenen met de auto en daarna een beetje circuit rijden in overijssel.
Wat is een snelle en goede motor voor de T3.
Zijn er nog veel problemen met de T3.
Zo ja Welke.
Ik ga ook met een X-ray T3 rijden.
Ik ga eerst 1 jaar oefenen met de auto en daarna een beetje circuit rijden in overijssel.
Wat is een snelle en goede motor voor de T3.
Zijn er nog veel problemen met de T3.
Zo ja Welke.
Wat kost een Xray T3 bij de modelbouw zaak.
Hij moet namelijk wel snel kunnen.
Bij ons in de buurt rijden ze regelmatig wedstrijden en demos op grote parkeerplaatsen en in oude sporthallen.
Dan wordt er ook in circuit verband gereden.
Sturen kan ik wel.
Heb in het verleden ook en marder gehad.
Die liep ook rond de 80.
Met die LRP motor.
Hoe hard gaat de auto dan ongeveer.
Een snelle moten is een LRP x12 4.0 samen met een Tekin ga je laag vliegen.......... Succes maar stop een motor en regelaar in die op de baan waar je gaat rijden.
Heeft iemand een idee wat zon motor gaat kosten met zon regelaar erbij.
Iemand een inschatting van de snelheid.
Regelaar 200 euro motor 100 euro..... en 100 km/pHeeft iemand een idee wat zon motor gaat kosten met zon regelaar erbij.
Iemand een inschatting van de snelheid.