Nieuwtjes

cooper zei:
heet van de naald van EFRA:

gesinterde rotors en delta winds zijn toegelaten vanaf 2april 2007 !!!
Nou dus niet. Die zijn vanaf 1 november 2007 toegestaan bij de EFRA. Bij de NOMAC morgen is er een voorstel ter stemming waar gesinterde rotors per 1-1-2007 worden toegelaten in NL!

Joep zei:
cooper zei:

Nou dus niet. Die zijn vanaf 1 november 2007 toegestaan bij de EFRA. Bij de NOMAC morgen is er een voorstel ter stemming waar gesinterde rotors per 1-1-2007 worden toegelaten in NL!

WEL dus..
vandaag gehoord op FBA vergadering van Frank Mostrey (dacht toch dat hij 't was, ken al die mannen nog niet zo bij naam) en zij dat 't maar pas beslist was en dus een 'scoop' was omdat 't nieuws vandaag pas de wereld in ging! HA !

Nou wel beetje vreemd. Ik heb hier de minutes van meeting van zaterdag 4 november waaruit dit niet blijkt.
Maar Frank Mostrey is overigens van off road. Dus misschien in een subsectie een afwijking? Volgens mij was de vergadering van 5 november de beslissende vergadering en kan er niet buiten die vergadering om besloten wordne over regelementen.

Joep zei:
Nou wel beetje vreemd. Ik heb hier de minutes van meeting van zaterdag 4 november waaruit dit niet blijkt.
Maar Frank Mostrey is overigens van off road. Dus misschien in een subsectie een afwijking? Volgens mij was de vergadering van 5 november de beslissende vergadering en kan er niet buiten die vergadering om besloten wordne over regelementen.

ik denk dat 't recenter is dan 5november die beslissing :) want hij vertelde dat ze er met vergadering niet waren uitgekomen en 't later beslist hebben.

ik vind het best wel fijn die gesinterde rotors! Ik heb nog maar zelden iets slecht erover gelezen, maar dat gaat weer Off-topic

Vond nog een leuke op rc-junkies..
klik

desert.jpg

desert1.jpg

desert2.jpg

desert3.jpg

desert6.jpg

desert5.jpg

cooper zei:
Joep zei:
cooper zei:

WEL dus..
vandaag gehoord op FBA vergadering van Frank Mostrey (dacht toch dat hij 't was, ken al die mannen nog niet zo bij naam) en zij dat 't maar pas beslist was en dus een 'scoop' was omdat 't nieuws vandaag pas de wereld in ging! HA !

Is dus niet Frank Mostrey maar Franky Noens die dat heeft medegedeeld.
Dus zijn de gesinterde rotors en deltawindingen wel degelijk toegelaten op EFRA races vanaf 2/04/2007.
En vermits Belgie EFRA volgt zijn ze op het BK toegelaten.

MJ

oké Franky is toch die kerel achter de laptop die naft rijdt? die heeft 't de TC boys gezegd veronderstel ik, tijdens de buggy vergadering was Frank er nog, die is wel sneller door gegaan, voor de TC mensen er waren.
Swat, maakt niet uit :)
De beslissing is er!

heeel erg gaaf maar toch een beetje eng met al die wanna be terrosisten .... met zo`n karretje in de handel word het wel erg makkelijk om een flink oud en nieuw te vieren :)

Back