Nieuwtjes

@ Roelof: rustig man, reageer eens wat minder agressief (zoals vaak).

@ Roger: kan inderdaad best handig zijn, de ruimte die je dan ook over hebt is wel klein, maar je kan het toch nuttig gebruiken...
 
potloodslijper zei:
@ Roelof: rustig man, reageer eens wat minder agressief (zoals vaak).

@ Roger: kan inderdaad best handig zijn, de ruimte die je dan ook over hebt is wel klein, maar je kan het toch nuttig gebruiken...

Hoezo klein?? Als ik in de bodemplaat 6 uitsparingen heb voor een 6-cell accu en ik ga rijden met een 5 cel.....dan kan ik toch spelen wat ik wil zonder te hoeven proppen? De 'reserve' uitsparing is immers gemaakt voor een cel.
 
Ik bedoelde gewoon dat je dan een transponder of ik weet niet wat daar kon zetten, maar daar is de vrijgekomen ruimte mss net te klein voor, ik weet het niet he.
 
kan iemand mij de adviesprijs vertellen van de robitronic avid? want heb hem al paar weken op mijn lijstje staan.
 
TT-01 rcdriver zei:
kan iemand mij de adviesprijs vertellen van de robitronic avid? want heb hem al paar weken op mijn lijstje staan.

399 euro bij Viol in Duitsland. Ervaring leert dat de winkels in NL een paar tientjes duurder zijn.... Je kan daar online bestellen.. ;)
 
misschien hebben jullie m al gezien maar was hier nog niet gepost,

de nieuwe mazdaspeed 6

1487.jpg


meer info: http://www.pro-lineracing.com/protoform/touring/1487/1487.html
 
De nieuwe Team Wave Discharger V2 Features:

1/ 20Amp pulse discharge (Discharge a fully charged 4200mah battery in less than 30min !! Twice faster than competitor 30Amp discharge and battery will only gets warm)
2/ Maximum 6A linear discharge
3/ Advanced A.C.C.S (adaptive current control system, automatically adjust discharge current to keep battery at cutoff voltage)
4/ Dead short mode and extended cutoff voltage ( cutoff voltage: 0.00V, 0.70V-1.20V)
5/ Build in buzzer
6/ Reverse battery alarm
7/ Non polar power supply design
8/ Higher power internal fan (from Sunon)
9/ Lead Free, ROHS compliant

Price will NOT higher than before!

Met een linkje:
http://www.teamwaveonline.com/2007/products01.htm
 
wel veel.. slik.. dat word even doorsparen dan.
maargoed ik wil wet anders proberen.
ik zie dat je robitronic teamdriver bent ronald?
 
M7H zei het al in het brandstofforum en sommigen wisten het al, maar van de site van Serpent:

Serpent zei:
With the information we gather from those activities and our active role in the market, we develop new products and product lines. Gas-on road for now but F1 racing and electric on road soon and more to come.

Serpent komt dus met een electro-chassis. Benieuwd wat het is en wie er mee zal gaan rijden.
 
Ben ook benieuwd wat ze er van maken.

Serpent gaat nu ook Elektro's maken en XRay gaat 200mm Nitros maken.
 
novak gtb voor 4cellen!!!



Includes six throttle profiles specifically designed for 4-cell racing
25% lighter and 30% smaller height profile than the #1710 GTB ESC
User-friendly programming interface with 4 status LEDs
Novak’s One-Touch Set-Up (still the easiest)
Gold-Plated PCB Direct-Solder Wiring Tabs
Re-solderable user-replaceable input harness
Re-solderable user-replaceable switch harness
Thermal Overload Protection
Water-resistant case
Radio-Priority Circuitry
Polar Drive Circuitry
Designed and Manufactured in the USA
4 Adjustable Parameters (5 in Brushed Mode):
Minimum Brake
Drag Brake
Dead Band
Minimum Drive
Drive Frequency (In Brushed Mode Only)

GTB 4-CELL ESC SPECIFICATIONS
Forward/Reverse: Forward and Brake (1 Brushless Profile w/Reverse)
Input Voltage: 4 Ni-Cd/Ni-MH cells (1.2V/cell)
Footprint: 1.16” x 1.49” (29.5 x 37.8 mm)
Height: 0.61” (15.5 mm)
Weight: 1.01 oz. (28.5 g) -- with heatsinks and without wires
Motor Limit: 3.5T brushless motor; No brushed motor limit
On-Resistance: 0.00040 ohms (brushless)*, 0.00013 ohms (brushed)*
Rated Current: 540 amps per phase (brushless)*, 1620 amps (brushed)*

Braking Current: 540 amps per phase (brushless)*, 1620 amps (brushed)*
BEC: 6.0 volt**/3.0 amp
Discrete Steps: 1024 Forward; 1024 Reverse
Power Wires: 16-Gauge
Battery Plug: None
Motor Plug: None
Status LEDs: 4
* Mosfet rating at 25 degrees Celsius junction temperature
** When available due to battery pack voltage
 
toch grappig de gtb doet 6 tot ?? 8 ?? cellen waarschijnlijk 7 :) en deze kan dan 4 ... pak een mamba van CC die doet 4 tot 12 cellen ... EITJE !!!
 
Is die alleen maar voor 4 cellen of kan hij er ook meer aan ?

Ik blijf die specificaties van dit soort merken maar wazig vinden....
 
Normale GTB is ook vanaf 4 cellen en kan tot 6 cellen hebben.

Door dat je de regelaar alleen voor 4 cellen gebruikt kunnen ze de regelaar blijkbaar kleiner maken. Als ze voor 12 cellen hadden gemaakt dan moet je dus je regelaar ontwikkelen voor 12 cellen en moet je meer erin stoppen. De GTB is al kleiner en lichter als de Mamba Max regelaar en deze nieuwe GTB is nog kleiner en lichter (bijna 3x zo licht als de Mamba Max regelaar). De meeste willen hun auto zo licht mogelijk hebben en op elke ding wat je in je auto stop kan je dan gewicht besparen.
 
Back
Top