T
TT-01 rcdriver
Guest
past die ook op de fk-05? mss /toevallig, met een beetje passen en meten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
stevenkoiter zei:Ik zie zowiezo ook het voordeel van die Middle one-way niet, alleen datie zwaarder is dan de standaard pully.
Het gewicht ben ik ook benieuwd naar. Ik heb mijn bange vernmoedens. Het voordeel in theorie moet zijn dat er nog meer rol in de auto komt door het niet meer aandrijven van de voorriem en als positief bijeffect meer stuur. Ik zal kijken of ik binnenkort er eentje kan testen en vooral ook wegen :wink:Vassago zei:stevenkoiter zei:Ik zie zowiezo ook het voordeel van die Middle one-way niet, alleen datie zwaarder is dan de standaard pully.
Waarschijnlijk voor gebruik met een diff voorop, het nut ontgaat me nog steeds![]()
Bij de T1 hadden we deze destijds ook toch?Joep zei:Het gewicht ben ik ook benieuwd naar. Ik heb mijn bange vernmoedens. Het voordeel in theorie moet zijn dat er nog meer rol in de auto komt door het niet meer aandrijven van de voorriem en als positief bijeffect meer stuur. Ik zal kijken of ik binnenkort er eentje kan testen en vooral ook wegen :wink:Vassago zei:stevenkoiter zei:Ik zie zowiezo ook het voordeel van die Middle one-way niet, alleen datie zwaarder is dan de standaard pully.
Waarschijnlijk voor gebruik met een diff voorop, het nut ontgaat me nog steeds![]()
Weet ik niet. Weet wal dat die bij de T1 gebaseerd was op wrijving. Maar heb er nooit mee gereden en heb ook niet begrepen waarom ze ervan af gestapt zijn toen....PeterCr zei:Vraag me even af waarom dat toen was?
Oscar zei:Victor zei:Zoals ik al had gepost is schumacher een Mi3 aan het maken :wink: :
http://www.rctouring.nl/schumacher%20MI3_small.jpg
Klik op het plaatje voor meer info/foto's
Vic
Opvallend dat bij alle nieuwe tourwagens het bovendek steeds kleiner word.
Bij deze auto ook opvallend dat het onderdek bij de motor een inham heeft.
potloodslijper zei:Een 6 cels-versie, hadden ze toch kunnen aanpassen naar 5 cellen, nu zal iedereen waarschijnlijk een ombouwkit moeten kopen.
potloodslijper zei:Een 6 cels-versie, hadden ze toch kunnen aanpassen naar 5 cellen, nu zal iedereen waarschijnlijk een ombouwkit moeten kopen.